Hei! Minulla (14v) tytöllä on hirveän vaaleat ja lyhyet ripset. Kulmat ovat myös kuin näkymättömät. En osaa kunnolla piirtää kulmia ja näytän iha oudolta kun piirrän ne? Mikä avuksi? JA mikä ripsari on vedenkestävä ja sisältää Nylon kuitua? Jotku sanovat että kannattaa ostaa nylonkuitua sisältävä ripsari niin ripset pidentyvät? Vai?
Kulmat ja lyhyet ripset
6
1473
Vastaukset
- kookosöljy kannattaa
Jos haluut ripsiä kasvattaa niin kookosöljy ainakin itellä toiminut :)ja ripset mulla on värjääntynyt siitä kun ripsaria käyttäny ja tummat kulmat luonnostaan että niistä en tiedä :/
- öwöwöw
itellä on kans melko lyhyet ripset, en mä muutakun taivutan ne kunnolla ja laitan vedenkestävää maybellinen ripsiväriä, nii sit ne o hyvät.
kookosöljy ja vaseliini yön ajaksi auttaa ripsiä kasvamaan.
tietenki kulmat näyttää ensikertaa oudolle, kun oot tottunu vanhoihin, mutta aluksi voit lisätä vaan hieman väriä (ei varsinaisesti piirtää). eli hennosti sivelet sitä väriä luonnollisten kulmien päälle. harjotus tekee mestarin. :)
tässä pari linkkiä: (jos linkit ei toimi, voit hakea esim. youtubesta apua kirjottamalla hakuun "eyebrow tutorial for beginners")
https://www.youtube.com/watch?v=ZQgzsE4uaPM
- tämä vois toimia ensikertalaiselle
https://www.youtube.com/watch?v=B9wXD7VFu44
- tällaista ei kannata lähteä edes yrittämään ensikertalaisena - Tytöt, hoi
Kookosöljy ja vaseliini eivät tee ripsillenne yhtään mitään. Ripset kasvavat omaa vauhtiaan pari kolme kuukautta ja putoavat sitten omaan tahtiinsa pois. Ihan turhaan töhritte naamaanne öljytuotteita.
- Räpsyripset
Risiiniöljy kasvattaa pitkät ripset! Itse kasvatin puolen sentin ripseni sentin mittaisiksi yhdessä kuukaudessa, ja on jopa luultu, että olen laittanut ripsenpidennykset!
- ripsityttö
Räpsyripset kirjoitti:
Risiiniöljy kasvattaa pitkät ripset! Itse kasvatin puolen sentin ripseni sentin mittaisiksi yhdessä kuukaudessa, ja on jopa luultu, että olen laittanut ripsenpidennykset!
Moottoriöljy toimii myös. Itse laitoin moottoriöljyä ripsiini joka ilta kuukauden ajan ja ripseni kasvoivat yli 5 cm. Toimii!
- Räpsyripset
ripsityttö kirjoitti:
Moottoriöljy toimii myös. Itse laitoin moottoriöljyä ripsiini joka ilta kuukauden ajan ja ripseni kasvoivat yli 5 cm. Toimii!
Paljon käyttäjäkokemuksia maailmalta löytyy googlettamalla eyelashes castor oil and vaseline (risiiniöljy, vaseliini).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134