olen saanut panna äitiä jo monta vuotta. nyt äiti jättänyt ehkäisyn pois ja silti siemenet sisään.
äiti
7
1487
Vastaukset
- Mummusi
Tuo oli ihan normimeininkiä noin 5000 vuotta sitten, olet aika vintage-mies =)
- Ohoh ohoh
Ihan vitun sairasta :D
Minkäs ikänen oot???
Onko ees kuuma mutsi??? - Mamiiiiii
Mitäs hänen miehensä tästä ajattelee?
(Mikäli on miestä) - Nooa
Ihan normaalia, ajattele vaikka Nooaa ja sen arkkua. Muija, lapset ja eläimet- Jumala hukutti kaikki muut ihmiset.
Olemmeko aatamista vai Nooasta?- nautinn.suvunjatkaja
molemmista oon kuullut ja ihmettelen sitä miksi ihmiset elää edelleen kuten tniihin aikoihin , välittämättä mitään tuomiopäivästä, nauravata niille jotka vielä asioista muistuttaa. sitten kun päivä koittaa ihmetellään miksi kukaan eri kertonut.
- raskaaksi
seksi on mahtavaa ja tikku ei ole vielä näyttänyt väärää väriä. tämä on mahtava juttu meidän rakastavaisten suhteen. mutta koskaan ei tiedä väristä. monelle tämä on tabu mutta meidän mielestä tässä on vain mies ja nainen jotka rakastavat toisisiaan hyvin paljon.
ensikontakti tuli minun puolelta ei äidin.- lötjö
Just. Kyllä minäkin anoppia ja tätejä mutta en äitiä. Kaikilla meillä omat halut. Mikäs teidän iät on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174