Olen alannut pelätä ms tautia, oireira on
-voimakas väsymys ja huimaus/pahoinvointi
-jalkojen särky
-käsien ja jalkojen puutuminen helposti
-näön sumeneminen
Kuulostaako taudilta?? Olenko vaan neuroottinen
Ms tautiko
4
370
Vastaukset
- dg1988
Sinun kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa. Ei kannata luottaa keskustelupalstojen diagnooseihin.
- ken tietää?
men lekurille tutkimuksiin
voi olla mikä vaan
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ms.htm - deetää.
Research on vitamin D's role in brain health has been making a lot of headlines in recent weeks.
Watch Dr. James Dowd discuss the importance of vitamin D in brain development
during pregnancy, infancy and childhood:
http://youtu.be/DWM_EXj30XY - Boysandme
Kyllä voi kuulostaa myös borrelioosilta. Tai siis Lymeltä, koska jalkaoireet monasti liittyvät bartonella bakteeriin, jota punkit myös levittävät. Bartonellaa ei Suomessa testata koska sitä ei muka ole. On uutisoitu että on hirvikärpäsissä kumminkin, miksei siis punkeissa ja ihmisissä. Mutta kannattaa tutustua aiheeseen, koska borreliapotilas voi saada myös MS -diagnoosin. Hermostoon ja aivoihin edennyt borrelia voi myös muodostaa leesioita aivoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717