Minulla on autonvaihto edessä,jos öljyn hinta ei enää nouse kovin paljon.100 dollaria per tynnyri on se raja silloin kyllä yksityisautoilu hyytyy.Matiz vaikuttaa sellaiseltä säästöluokan autolta jolla ehkä voisi vielä ajella työmatkat kun ei sinne bussiakaan kulje.15 km yhteen suuntaan.Onko kertynyt kokemuksia näistä malleista ,en ole kyllä vielä törmännyt yhteenkään.Olisin kiitollinen rehellisistä tiedoista.
Onko kokemuksia Matiz autosta?
4
1175
Vastaukset
- Dewuu
Ei kannata liikaa miettiä. Nämä ovat
hyviä autoja, ja pitkä takuu. Olen
nähnyt Matiz:eja liikenteessä muutamia.
Ei GM-konsernilla ole huonoja
autoja varaa päästellä myyntiin.
Uskallan suositella merkkiä kokemuksesta.- ... mieltä,,,
...kyllä GM, niinkuin Volvo(FORD) ja BMW:kin päästelee sutta liikenteeseen. Kokemusta on!
Tyyppivikojaanhan kukaan(autofirma) ei tunnusta, mutta kyllä niitä näilläkin palstoilla on "kehuskeltu".
Itselläni on nyt Daewoo Tacuma(Volvon jälkeen) ja toistaiseksi on vain hyvää kerrottavaa. Ajoja on tullut 4kk:sa reilu 7tkm. Mitään vikaa ei ole ilmennyt. Bensaa kuluu, kun on automaatti ja polkee - mutta polkeakin voi vähän säästeliäämmin. Mielestäni kulutus on samaa luokka kuin muillakin vastavilla. Ei tämä Volvoa enempää vie.
- mtz
Olen nyt ajanut 3000 km ja aivan OK. Hinnat muuten vaihtelee eri myyjillä - eli muutama puhelu kannattaa soittaa ennen lopullista valintaa. T Matiz1
- Papagenova
Meidän perheen ainut auto on Matiz, kyytiin mahtuu vaimo ja 2 lasta (2 ja 4 vuotiaat), rattaiden kanssa on jo tiukempaa mutta nekin menee kyllä tarvittaessa. Eipä tosta mitään pahaa sanottavaa ole (ajettu reilut 2000km), josko nyt mitää ylistyssanojakaan, se on auto jolla näyttäs pääsevän paikasta a paikkaan b.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942