Himo varattua vanhempaa naista ja srk:n työntekijää kohtaan

KelläOnniOn

Siinäpä se tulikin.

Tuntenu himoa ja palavaa ihastumista jo vuosia naista kohtaan, joka on mua väh.15 vuotta vanhempi, srk:n työntekijä ja naimisissa. Tää tunne ei vaan oo menny pois, vaikka väli-ihastuksia ollut muihinkin omaan ikäisiini... Kun katseet kohtaavat, niin aina sieltä nousee uudestaan ja uudestaan jotain suurta...

Mä tiän, tässä oo mitään järkee... onko kohtalotovereita? Miten pääsette yli tämmösestä? Mä aina luulen pääseeni, kun taas vaan näenkin hänet seuraavan kerran ja taas mennään... katseita saan takaisinkin, ja ne sekoittaa mua... onko niissä jotain ja vaikka oliskin, mitäs sille mahtaa? Ei me mitään tehdä varmaan kuitenkaan koskaan. Mutta tää häiritsee välillä, vaikka onkin ihanat tunteet kun hänet saan nähdä ja katsoa häntä syvälle silmiin... vähän muuallekin. Aaaaahhh!!

7

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röllipeikko

Vanhemmat naiset on... kauniita ja kypsiä!

• himos1

Mulla on sama tilanne, olen ihastunut seurakuntamme kanttoriin. Ihana, sexy kypsä nainen, pukeutuu usein tiukkoihin mustiin housuihin. Saan usein kovan seisokin nähdessäni upean pepun pyörväni pianotuolilla. Joskus on pitänyt käydä päästämässä paineet pois miesten wc:ssä. Vartalo muutenkin sellainen, että lihan himo on aivan kauhea!

• 567n

kateeksi käy pappeja, jotka saa kaitsea srk:nsexyjä naistyöntekijöitä..

• cac

Hankala tilanne Onnilla...

• rohkea1

Miksi et kysy, josko saisit helpotusta tuskaasi?

• uun

Ymmärrän viestin aloittajan tilannetta. Lähellä on, mutta silti niin kaukana...

• joonas3

Kuudes käsky ei ole ihan niin tiukka nykypäivänä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe