Täällä oli se yö klo 3:00 tai päivä kello 14:00 ni 50-60v ukot haukkuu kaikki homot ja sivarit nippuun millon tahansa, vähän niinkuin Johanna Tukiaista vainotaan julkkispalstalla. Mielummin menen sivarii kuin nukkuisin homeisein patjan päällä sen 6kk ja mielummin olen se homo-sivari, kuin se vaimonhakkaaja ja homovihaa ylläpitävä isäpuoleni.
Sivarien vainoaminen on naurettavaa
5
151
Vastaukset
- Oikee suunta
Oikea asenne, propsit sulle.
Toivottavasti pysyt päätöksessäsi. - Vitun_vässykät
Olet säälittävä, äidin tissiä imevä paskaloinen.
- Kungpao
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
- Vitun_Vässykät
Kungpao kirjoitti:
En sentään ole siinä tapauksessa homo kun tissistä tykkään!
Mutta minäpä olen!
- Vitun_vässykät
Vitun_Vässykät kirjoitti:
Mutta minäpä olen!
Joku perkele kirjoittaa vielä valheita minun nimissäni! Etovaa!
En ole homo vaan biseksuaali. Siinä on vissi ero. Julkisesti olen hetero koska pelkään mitä sukulaiset ja kaveritkin sanoisivat. Mutta illalla kotona Jorman imeminen maistuu ja ei naiset käy mielessäkään.
Poliisille pitäis ilmoittaa paskaloiset jotka varastaa mun nikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134