hei! En halua kuulostaa tyhmältä mutta voiko normaalia teroitinta käyttää kajaalin ja kulmakynän terottamiseen? Vai pitääkö siinä nimen omaan olla meikeille tarkoitettu terotin?
normaali teroitin?
3
141
Vastaukset
- tero mikä tero
et kuulosta tyhmältä. ite ainakin käytän normaalia terotinta. oon ostanu ihan perus terottimen kajaaleilleni. sit joskus taas oon pessy terottimen jota oon käyttäny lyijykyniin ja se on toiminu loistavasti.
en sit tiiä pitäiskö olla oma, mutta en mä turhaa sellasta lähe ostaa ku tavalline toimii. kajaalit pysyny terävinä jne, enkä oo saanu mitään silmäinfektioita jote näillä mennää =D- littlestupid
Okei, kiitoksia paljon:)!
- sesrsrs
Käytin myös tavallista terotinta pitkään, mutta se ei toiminut kovin hyvin ja kynät kuluivat liian nopeasti. Tavallinen teroitin myös terottaa terän liian pitkäksi ja se katkeaa. Suosittelen siis ihan meikkikynän terotinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509