Milalisen sopparin kannattais tehdä? OK:ssa on enemmän ns vastuita kun yhtiössä jossa vastuu on ulkoistettu
OK:n vuokraus
3
169
Vastaukset
- Asukas 48
omakotitalossa asuminen on liian kallista,etenkin vanhassa,ja lämmitys kulut sekä sähkö jätesopimukset auraukset yms.menot.varsinaisen vuokran päälle muodostavat asumisesta liiankin kalliin.joten mietti tarkoin..muistaa sopii,että vuokrat ovat liian korkeat ottaen huomioon nuo muut kulu erät. vuokran lisäksi saat varatua.ainkin 250-300,euron menoihin...
ja omakotitalon omistajathan siitä rahallisesti hyödyn kuittaa kun pidät asumuksen lämpimänä ja hoidettuna..on käsittämätöntä miksi vuokra tasot ovat kohtuuttomia..etenkin vahemissa taloissa joilla ei ole edes vakuus arvoakaan..
itse vuokrasin oman taloni.lapsi perheelle.350,eurolla/kk.ja vuokralainen maksaa nuo muut kulut ja molempien mielestä sopimus on kohtuullinen ja tyytyväinen saa olla jos saa noin hyvän sopimuksen,nyt taloni pysyy kunnossa ja rakenteet ei kärsi kosteus vaurioita onhan talo lämpimänä.. - kkkk2148
Ei kannata.
Maksa mieluummin velkaa ja osta oma, niin jää jotain omaakin myöhemmin.
Sama raha siihen menee kuitenkin.- nuukuuttaan
Miten voit olla varma että vuokralainen pitää talon lämpimänä? Voi nuukailla lämmityskuluissa esim. Sulkee lattialämmityksen, lämmittää vaan takalla tai muulla vastaavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738