"Uusi oikeushaaste vaatii Facebookia maksamaan jokaiselle palvelun käyttäjälle 500 euron korvauksen yksityisyyden loukkauksista."
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288721715199.html
Rahaa Facebookilta
1
83
Vastaukset
- Paju.... ja Tuomi
Tervehdys, en oikein tiennyt, mihin olis tää kysymys pitänyt laittaa, joten tänne tän nyt tällään:
Kertokaahan minulle, kun menee facessa omaan profiiliin, niin siinähän näkyvät pikkukuvat, 9 kpl ja kuvat, osa niistä ovat aina samalla kohtaa ja aina siis samat naamat, mutta kolme alimmaista kuvaa vaihtuvat.
Mikä on kuvien vaihtumisen tarkoitus??? Vaihtuvatko kuvat alimmaisella rivillä sitä mukaa, kuka viimeisimpänä on käynyt sivullani, tai ollut viestein yhteydessä?
Kas, kun olen tätä nyt seuraillut, niin tuokaa ei ihan pidä paikkaansa... siis, että kuka viimeisimpänä kommentoinut, laittanut viestiä, taikka kommentoinut juttujani.
Mä haluun saada tietää, mikä logiikka näiden kuvien vaihtumisella on??? Tästä väännetään nyt kättä, joten pliis, jeesatkaa, jos vain osaatte :) Kiitos etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020