heippa rallaa vaan sano valkolainen kun kursseille on koittanut päästä. ei sitten perkele millään,oon tälläinen 50v juntti suomen kansalainen. karvaton ukon nahjus olen ollut ajo hommissa 1994 alkaen olen meinannut ajaa linkkukortin jos tässä ehtoo puolella ajelis vielä linjaautoa vähäsen, mutta ei perkele pääse kursseille millään kun kattoo noita kurssipaikkoja aina lukee maahan muuttajille täytyykö tässä lahdata jonku kissi ja liimata karvoja käsiin ja lankkia naamaan että menisi maahanmuutajana läpi tai potoksia huuliin että olisi rullahuulen näköinen. eihän noita valkolaisia enään kovin paljon linkku hommissa näy. lampaannussiat ja rullahuulet on kohta enenmistöä niissä hommissa. kaipa se täytyy lähtee vaikka nuupiaan gicoloksi mutta eihän tässä iässä enään seiso kuin järki sekin perkeleen huonosti.
rotuko väärä
turhake 50v
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256