Ostaisinko vanhan lava auton , vaikka dieselin. Sitten maksaisin pakollisia menoja vuodessa noin 700 euroa. Hmm. Aika kallista!
Ostaisiko vanhan lava auton?
10
522
Vastaukset
- mun mielestä
Mutta ajattele että jos polttaa askin päivässä tupakkaa se maksaa jotain kaksi tonnia, aika paljon.
- PuSe
Mistä saat tuon summan "kiinteät kulut? 700 euroa?
- 345e vuosi
Arvailemallahan saa aikaan vaikka minkälaisia summia, ja tuloksia.
- kuin
lava auto on rupisenakin kallis saa henkilöauton ja peräkärryt ja bensa rahaa sillä hintaa.
- H-M-N-T-I
Lava-autossa on tunnelmaa.
Meikällä on ollut Hiluxia, MB 207/508/609, Useampi Nissan, Transit, Isuzu ja kaikki nuo ovat olleet lavallisia, sekä dieseleitä. Välissä kokeilin henkilöautoa ja peräkärryä, mutta se on kuin kortongilla nus...
Jälleen on lavapaku ja elämä hymyilee.
- Älä osta lava autoa
mulla ollu 11 kpl lavaautoja kaikki lahos käsiin ei enää ikinä lavaautoa
- Lava kauhu
Ei ne mitään lahoa, jos niistä pitää huolta, samalla lailla lahoaa henkilöautotkin jos niistä ei huolta pidetä.
- t3t4
Mua kiinnostaa Peugeot 404/504 diesel pick up , on kiinostanut jo pikkulapsesta saakka. Saas nähdä päätyykö sellainen joskus käyttöautokseni.
- wgtrgy
Nyt kiinnostaa skoda felicia pick up.
- pikku lavainen
menisi tuolainenkin etuveto ja kohtu kulutus. kuinka kestää sitten ajoa tekniikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246