Siirtykää proteiinipitoiselle ruokavaliolle, lisätkää liikuntaa ja vähentäkää makeiden syömistä.
Kummallista kun nykyajan ihmiset ovat niin avuttomia, etteivät osaa tällaistakaan asiaa ilman apua. Onneksi minä olen olemassa ja neuvon teitä.
Läskit urpot
3
150
Vastaukset
- trolmimmi
Senkin uusavuttomat, ylipainoiset, lilluvat ja löllyvät narsistit!! Ettekä te ymmärrä kuinka tärkeitä minun teille antamani neuvot ovat? Se kuinka paljon nuolette persettäni jakaa teidät onnistujiin ja epäonnistujiin. Mitä ruskeampi kieli, sen onnistunempi laihduttaja! Kaikki onnistujat siis tänne, kieli esiin . . .hetki vain niin pyllistän... nonniin. lipeminen saa alkaa, kuka aloittaa?!?
- Okei. hyvä on
voitko kertoa minulle tarkan päivän ruokavalion. Esim.aamiainen, päivällinen, lounas jne. paljonko saisin syödä
- trolmimmi2
Voiherranjumalanperse ja kaikki satiaiset sen kans! Ettäkö et ihan oikeesti ossoo ite tehrä kuten oon sulle neuvonnu? Kuin monee kertaa sul tarttee oikee sanoo yhrest asiast? Kyl su äitiski tais joka kerta suokapöyräs sannoo eriksee et nyt se lusikka suuhu.
Kyl meit on monnee junaa ja osa jää viäl asemalki. Kyl kuka vaa lipu osaa ostaa mut vaunuu nousemine onki sit jo toine juttu.
Muist sit kiittää tästä neuvos tai pierasen nuolasuvaihees!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174