”Väärä mies, väärä työ”
[...221 suomalaista 50-vuotiasta vastasi katumusta koskeviin kysymyksiin Jyväskylän yliopiston tutkimuksessa, joka julkaistiin Psykologia-lehdessä aiemmin tänä vuonna.
Yllättävää ei ole, että parisuhde ja avioliitto nousivat korkealle yleisimpien katumusten listalla. Kaikkien katumus ei kuitenkaan vastannut ylläolevaa sitaattia, pikemminkin päinvastoin.
– Menin väärän miehen kanssa naimisiin, kuvasi eräs vastaaja suurinta katumustaan.
– Avioeron olisi voinut aikaisemmin ottaa, sanoi toinen...]
Top 5: Näitä asioita suomalaiset katuvat
3
337
Vastaukset
- Hups, lähde "meinasi
" unehtua.
Top 5: Näitä asioita suomalaiset katuvat – ”Väärä mies, väärä työ”
http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/71336-mika-suomalaista-kaduttaa-vaara-mies-vaara-tyo - kaikki oikein hyvin
Olen vasta nelikymppinen, en tiedä miltä viisikymppisenä tuntuu, mutta en kadu mitään. Olin narsistipsykopaatin kidutettavana 40 vuotta (ensin isä, sitten aviomies), mutta olipahan elämänkoulua kerrakseen. Nyt olen eronnut, enkä edelleenkään kadu, että olisi tullut väärä mies valittua.
- Suosittelet siis
narsistipsykopaatteja muillekkin?
Miksi menit eroamaan, (vai jättikö tuo narsistispykopaatti sinut) jos et kerran aikoinaan valinnut väärää miestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236