Koiran ulkoiluttaja Jurvala!

käytöstapoja kehiin

Kuinkahan joku koiran omistaja kehtaa laskea koiransa paskiomaan toisen pihalle pensasaidan läpi toisen nurmikolle.
Jokaisessa kohdassa jossa aidassa vähänkään rakoa, niin siinäpä yleensä löytyy jätökset metri kaksi pihalle päin aidasta. Postilaatikon vieressä myös väliin jätökset puhumattakaan pensasaidan kadun puoleista reunaa.
Tätä jatkunut jo muutaman vuoden.

Kohteliasta on jos koira karkaa pihalle paskomaan, on tulla siivoamaan jäljet eikä luikkia karkuun.

3

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onmukkakin koira

Ota harava ja haravoi ne paskat siihen tielle niin kyllä äkkiä koiranomistajat huomaa ettei ole kiva kun oma koira kuono paskassa nuolee omistajan naamaa.
      Toinen juttu on katsella kuinka isoja paskoja siellä on, mitä isompi koira sita isommat paskat pitää täysin paikkaansa.

• käytöstapoja..

Näin olen tehnytkin, että jätökset asfaltille näytille. Joskus oikeinkin kunnon sontakasa ja usein aika pienet kikkarat. Ei minua se paska tapa, mutta myötähäpeä koiranomistajaa kohtaan kyllä. Koirat on ihan jees vaikka itselle en hankikkaan, jos en vaan sokeeksi tule:).

Onhan täällä muutenkin porukoissa osa kummia luimistelijoita, ei osata tervehtiä vastaantullessa, onneksi osa kyllä senkin taitaa ja moikkaa.

• Itselläkin koira

Joo, se on käsittämätöntä, mistä näitä itsekeskeisiä tyhmiä ja välinpitämättömiä koiranomistajia aina tuntuu riittävän.

Kerää jätökset talteen, kunnes on kottikärryllinen kasassa ja käy palauttamassa omistajalleen. Laita vaikka riistakamera, että rikoksentekijä selviää.

http://www.riemurasia.net/kuva/Koiran-Kusettaja/6613

En ole koiravihaaja, itselläkin koira. Koiranomistajat enempi "vihan" kohteena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe