Onko kelan kuntoutustukikäsittely jumissa?

voi hyvänen aika

Jo 9 viikkoa ilman päätöstä! Mikä v*ttu siellä oikein maksaa. Onko muilla ollut päätöksen kanssa viiveitä? Vihaksi pistää tämmöinen. >:(

7

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .15.

Tarkista Kelan oma-asiointi sivulta tietosi. Esim. itselläni Kela keskeytti kuntoutustukihakemuksen käsittelyn kertomatta minulle mitään.

Jos näin on käynyt niin sitten uusi hakemus sisälle ja odotus alkaa alusta.

• YliKesto

Itellä 7 viikkoa kestänyt ja olen kuullut muistakin joilla kestää.
      .

• herrojen suomi

Minulla meni 4kk ja hylky tuli!

• herrojen suomi

Mitä olisi viisainta tehdä, uusi hakemus vai valittaa päätöksestä? Työkkäri sanoi ettei tiedä, mihin kuuluisin? En kuulema voi olla työnhakija jos olen sairaslomalla. Puhuivat jostakin työllistymispalvelusta tms? Pakotetaanko minut nyt sairaana johonkin pilipali-kurssiin?

Tämä alkaa olla liian ahdistavaa!!

• .18.

Voit olla työnhakijana vaikka olisit kaulasta alaspäin halvaantunut, kunhan ilmoitat, että olet valmis ottamaan työtä vastaan, jos jotain kurssia tai muuta tarjotaan, lähetät TE-toimistoon B-todistuksen, että olet täysin työkyvytön.

Kela jopa kehoittaa työkyvyttömiä ihmisiä ilmoittautumaan työttömiksi työnhakijoiksi, jolloin toimeentulo on turvattu jos Kelasta tulee eläke-hylsy sekä käsittelyn ajaksi.

• tewpiterapia

Minulla meni viisi viikkoa ja ilmoitus, että hyväksytty.

• Angry bird

Mulla kesti lähes puoli vuotta, ja sitten tuli kirje, jossa ilmoitettiin että puuttuu B-lausunto. Se, mikä hakemuksen kanssa oli laitettu, ei muka ollutkaan mukana... Kävin kinumassa uuden (onneksi sain ajan nopeesti), nyt sitten ootellaan taas ties kuin kauan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe