Keikkatarjouksia tekstarina

hyväksikäyttöä

Olen ollut jonkun aikaa listoilla firmassa, joka lähettää keikkatarjouksia tekstareina ns. työntekijöilleen- käsittääkseni useammalle sadalle yhdellä kertaa. Alkaa ottaa aivoon. aikaa menee viestin lukuun ja vastaamiseen ja jatkuvaan kyttäämiseen. enimmäkseen turhaan.

3

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin3567

Silloin kannattaa lopettaa se viestien lukeminen. Itse ainakin tekisin niin ja olisin työttömänä ja etsisin kunnon työpaikan ilman vuokrafirmoja.

• Lusmuilijako

Sellaiseen vuokra firmaan itteni jouduin ilmoittamaan, koskapa olivat saaneet nimeni TE-keskuksesta ja soittivat. No mikäs siinä, karenssin pelossa sekin tehtävä Mutta tosiaan aamulla tulee textari, että sinne tai tänne puolen tunnin päästä. Luojan kiitos niihin EI tarvitse vastata, jos ei ole sopiva. Miksei tällainen 57 vuotias saa nauttia ansiosidonnaisistaan, kun maksanut 35 vuotta liiton maksuja. Ja työkuntokin alkaa olla mitä on.

• toiveista ei elä

On eroa vuokrafirmoilla: toisessa firmassa lähetetään keikkatarjous vain aika pienelle ihmismäärälle, joten vastatessa työn useimmiten saa, Ja lähetetään vain alueelta, josta on sovittu.

Huonoja kokemuksia on sen sijaan ns. keikkaneteistä, joihin toiveita klikkaillaan, Joko ei keikkaa saa tai sitä ei ehkä ole olemassakaan tai työtä tarjotaan ihan toiselta alueelta, eri aikaan ja pienempää työaikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16