Ei tässä muuta.
Naiset on perseestä!
7
180
Vastaukset
- 65+6
voi voi, hengitä syvään
Ei.
Väärin.
Ne on vitusta ja miehet myös, paitsi mä koska mä oon syntyny keisarinleikkauksella...- maksailija
Sä et ookaan mies
maksailija kirjoitti:
Sä et ookaan mies
Totta tosiaan.
Argumenttisi jälkeen arvioin kantaani Jukka Hakusen "Miehen mitta" laskurin avulla.
Olin väärässä, mä olenkin karju.- maksailija
mikkolanantti kirjoitti:
Totta tosiaan.
Argumenttisi jälkeen arvioin kantaani Jukka Hakusen "Miehen mitta" laskurin avulla.
Olin väärässä, mä olenkin karju.Oikeat karjut ei oo koskaan väärässä.
maksailija kirjoitti:
Oikeat karjut ei oo koskaan väärässä.
Nyt sä oot vuorostas väärässä. Tuo ominaisuus on tyypillistä niille, jotka on aloittajan mukaan perseestä.
Voi niistä joku olla sektattu, mut en tiijä onks sillä vaikutusta. Mut noin vertauskuvallisesti niin ei toi kovin kaukaa ollut haettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289