Koiran ulkouiluttajille

Konduktöri

Otapas koiras kokkarret mukaan pussiin,älä jätä siihhen tien reunaan sitten sitä pusiakaan.Kyllä on paljjon niitä kokarreita sielä.

9

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;););)

Sitä ei tiiä kun vanhenee niin saattaapi itelläki ne kokkareet tippua tielle,se nääs tuo "rynkkynaru" saattaapi löystyä;))Niin että pusi mukkaan ku lähtee kruisaileen tuonne pitkin tietä ja pusi sitte taskuun,ei saa jättää tienposkeen!UGH....olen puhunut;)))

• sontaajille kuri

Konnari on oikealla asialla, pussit mukaan ja koirien kokkaret sinne.

• ööröm.

...komppaan konnaria...

• Koiran ulkoiluttaja

Entäs kissojen paskata? Tai hevosten? Kuka ne kerää?

Heti kun te muut keräätte maatumattomat roskanne ja lasinsirunne, minä kerään koirani jätökset. Eikä putaalla ole sitäpaitsi roskiksia joihin näitä pusseja edes pudottelisi. Kyllä se sinne "metsään" maatuu. Ainakin nopeammin kuin muovipussi tai kaljatölkki.

• ei koiran omistaja

Ojassako te valittajat kävelette? Olen alkanut lenkeillä ihan katteleen,että paljonko niitä jätöksiä on kun niistä kyllästymiseen asti kirjoitellaan. En nähnyt yhtäkään koiran kokkareita,mutta ihmisten heittämiä roskia ja hevosen pa....a näyttää kyllä olevan haitoiksi asti. Ja EN omistaa koiraa,enkä muutakaan lemmikkiä.

• virpiniemeläinen

Kuinka moni koira tosiaan paskoo tielle? Toisin kuin HEVOSET.. Kyllä koirat yleensä menee penkkaan hoitamaan tarpeensa. Ihmettelen oikeasti tätä hevosihmisten välinpitämättömyyttä. Virpiniemessä on maastoa ja hevosille varta vasten tehtyjä ratsastus reittejä mihin ei ole koirilla asiaa. Miksi sitten pyörätiet täyttyy hevosen paskasta?

• Lihavapoika

Itseä on alkanut ärsyttämään koirien paskat tuolla pururadalla. Jokaisen lenkin jälkeen saa kepillä raapia paskaa lenkkareidenpohjasta.. aivan jokaisen!
      Minusta on ihan ok että koiria otetaan mukaan lenkille, mutta kun tuo pururata nyt kuitenkin kulkee metsänsiimeksessä, niin voisitteko edes paskattaa ne koirat siellä metsänpuolella tai vastaavasti itse siirtää koirienne jätökset metsänpuolelle??
      Ps. Onhan siellä tosin myös ne kieltomerkitkin, mutta eihän me ny nipottamaan aleta ;)

• Ongelmaton

Aika moni näemmä kävelee nokka kohti taivasta ku joka kerta koirankakkaan astuu;) On se kumma, ku itellä aina koirankakasta puhtaat kengät lenkiltä tullessa:)))

• Koirako irti?

Pitäisi hommata niitä roskiksiakin, koska ikävä jos koira tekee vaikka parikin kertaa lenkillä asiansa niin alkaa kädet loppumaan kun pitäisi sitä koiraakin taluttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51