http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/201408180104620_a6.shtml
Mitäs Jukurin Jani sanoisi tuosta tytöstä?
Late Lapista.
TYTÖLLE SATTUNEET MAHTAVAT SEURUSTELULIHAKSET!
14
1041
Vastaukset
- on se p3rseestä
En tiiä kannattaako täälä nimiä mainita, mutta ei helevetti!!!
:D :D :D - keijo kuopiosta
xl mies xxs vaatteissa
- naapuri
Kerroppa ensin kuka sinä olet, Late Lapista? ja kuka v¨ttu on sinun viljelemäsi Jukurin Jani???
Kyselee uusi puttaalainen, palstaa seuraillut. - Neribase
Melekeen kaikkihan Jukurin Janin tietävät,vai kuinka ollakkaan? Puttaalla kun ollaan.
- nevöhöörd
30v puttaalla asunu oon ja en oo kuullukkaan nimeä!
- Jukuri taas
nevöhöörd kirjoitti:
30v puttaalla asunu oon ja en oo kuullukkaan nimeä!
Raksahommissa ainakin ollut. Latella on jutut mitä sattuu...
- Niemen suunnilta
Mikä perke1een per5esilmä täällä toisten nimiä huutelee nimimerkin takaa? Ei ole tämmöinen oikein ja pidä huoli että nimimerkkisi pysyy vain omassa tiedossasi!
- Late Lapista.
Meinaatkos keskos lapsukainen uhkailemaan? Kehottaisin luopumaan sellaisesta, sillä se voi tulla hintoihinsa !
https://www.facebook.com/photo.php?v=150055948385035
Late Lapista.
- watsons
vai on late lapissa...karkuunkos lähdit puttaalta no kannattaa!!!!
- Late Lapista.
Mitähän minun olisi pitänyt karkuun lähteä? sinuako sinkilää? kun menet miestä karkuun rautakangen taakse, eihän sinusta näy kuin korvat!
Late Lapista. - vitun pelle
Late Lapista. kirjoitti:
Mitähän minun olisi pitänyt karkuun lähteä? sinuako sinkilää? kun menet miestä karkuun rautakangen taakse, eihän sinusta näy kuin korvat!
Late Lapista.Työnnä sinäkin rautakanki vaan perseeseesi.
- Late Lapista.
vitun pelle kirjoitti:
Työnnä sinäkin rautakanki vaan perseeseesi.
Alahan lapsukainen valmistautumaan kouluun lähtöön, ekaluokan opesi jo odottelee sinua !
Late Lapista.
- kakuri
Kannatta sitä suuta pittää vähä pienemällä. Niele siellä lapissa JÄKÄLÄÄ ja leiki poroa sehän sulta luulis onnistuvan ei mikään muu hah hah haa!!
- Turisti.
Menehän nyt kuitenkin sinne kouluun, voivat tarjota siellä sinulle muutakin sapuskaa kuin jäkälää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286