Heillä olisi diili kestopigmentointiin, nettisivut ainakin huonolla suomella eikä löydy kuvia aikaisemmista töistä. Onko kukaan käynyt tuolla, kannattaako?
Charm Still kauneushoitola Espoossa, kokemuksia?
4
538
Vastaukset
- Kulmat
Useampia paikkoja löytyy, Charmista ei kokemusta mutta kulmien kestovärjäyksen kävin ottamassa kauneushoitola Fresh Beatyssä, oikein hyvä ja mukava palvelu, http://www.freshbeauty.fi/
- dsgdsfjfk
Elikkä kävin itse Charmstillissä ottamassa kulmat juuri tällä grouponin lahjakortilla, kulmista tuli aivan järkyttävät ja siellä ei edes puhuta suomea, en suosittele kenellekkään että sinne menisi pigmentoimaan kulmat!!
- espoo
kuka teki kulmat? mulle teki svetlaan silmiin kestopigmentointi, ja ihan hyvä tuli :)
- alexandra.sohhina
kohta menen toisen kerran sinne, sitten kerron kokemuksen, mä tykkäsin, svetlana heti huomasi mun ohuen ihon, ei ottannu riskiä että väri ei leveä ihon alla, pisti ohuen viivan. kokemusta sillä on :) mä itse puhun venäjä, siksi ei ollu ongelmia puhuessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594