Superfly

Funkster

Eipä ollu kovin ihmeellinen leffa, mutta musa oli jees.Kyllä Curtis Mayfieldillä on funky tatsi!.

5

616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funkster

Tässä eräs viikonloppu tuli Sveamamman kanavalta Nils Landgrenin Funk Unit:ia.Kyllä se naapurikin osaa vääntää funkkia!!!.

• Louie Brown Eyes

Eipä ollut juu kummonen leffa. Pitäis katsastaa toi "the Mack" jos sen vain jostain löytäis. Siinä on kuulemma koko blaxploitaation kirkkain timantti. Curtis Mayfield on kyllä mestari Isaac Hayesin ohella.

• Los sin nombre

En tiedä lähdettäsi, mutta henk.koht. olen eri mieltä "The Mack" -elokuvan parhaimmuudesta, vaikka makuasioitahan nämä ovat. Mutta toivottavasti saat tilaisuuden tutustua tähän mainioon elokuva- ja musiikkigenreen. Muita suhteellisen helposti saatavilla olevia bläkkäreitä:
        Foxy Brown, Coffy, Shaft-trilogia, Black Caesar, Hell up in Harlem, Black Gestapo, Cleopatra Jones, Mean Johnny Barrows, Sweet Sweetback's Baad Asssss Song, TNT Jakcson, Scream Blakula Scream, Trouble Man, Across 110th Street... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Itse olen hurahtanut bläkkäreihin niiden ironian (valkoiset mustien kannatuselokuvien taustalla) ja yleisesti ottaen erittäin hyvän musiikin vuoksi. Isaac Hayes, Roy Ayers, James Brown, Marvin Gaye, Four Tops, Curtis Mayfield (ykkösenä), Booker T. & the MG's, Bobby Womack ym. Willie Hutch esittää muuten Mackin tunnarin.

• Louie Brown Eyes
        Los sin nombre kirjoitti:

En tiedä lähdettäsi, mutta henk.koht. olen eri mieltä "The Mack" -elokuvan parhaimmuudesta, vaikka makuasioitahan nämä ovat. Mutta toivottavasti saat tilaisuuden tutustua tähän mainioon elokuva- ja musiikkigenreen. Muita suhteellisen helposti saatavilla olevia bläkkäreitä:
        Foxy Brown, Coffy, Shaft-trilogia, Black Caesar, Hell up in Harlem, Black Gestapo, Cleopatra Jones, Mean Johnny Barrows, Sweet Sweetback's Baad Asssss Song, TNT Jakcson, Scream Blakula Scream, Trouble Man, Across 110th Street... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Itse olen hurahtanut bläkkäreihin niiden ironian (valkoiset mustien kannatuselokuvien taustalla) ja yleisesti ottaen erittäin hyvän musiikin vuoksi. Isaac Hayes, Roy Ayers, James Brown, Marvin Gaye, Four Tops, Curtis Mayfield (ykkösenä), Booker T. & the MG's, Bobby Womack ym. Willie Hutch esittää muuten Mackin tunnarin.

Kyllähän nuo kaikki Bam Grier-leffat ovat ihan ehdottomia. Ilkosillaan ehkä maailman kaunein nainen. Foxy Brown on tullut nähtyä monen monta kertaa, mutta Coffyä en ole löytänyt mistään. Pystytkö neuvomaan kaupan, josta tuon voisi ostaa?

• Los sin nombre
        Louie Brown Eyes kirjoitti:

Kyllähän nuo kaikki Bam Grier-leffat ovat ihan ehdottomia. Ilkosillaan ehkä maailman kaunein nainen. Foxy Brown on tullut nähtyä monen monta kertaa, mutta Coffyä en ole löytänyt mistään. Pystytkö neuvomaan kaupan, josta tuon voisi ostaa?

No itse omistan tuon vhs-muodossa, ostin erään elokuvafoorumin myyntipalstalta, mutta Coffy on kyllä julkaistu myös dvd:nä. Dvd:tä löytyy Suomesta mm. Filmifriikistä ja vielä halvemmalta monesta ulkoisen maailman nettikaupasta.

Itsekin olen suuri Pam Grier -fani, Foxy Brownissa on etenkin asennetta ja ehkä ne maailman kauneimmat rinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37