Etsin mökille vanhan avotakan tilalle pienempää ns. puolivaraava ratkaisua jossa olisi tiiliä tai muuta varaavaa materiaalia osin.
Olen kolunnut läpi pääkaupunkiseudun takkaliikkeet joista olen pyytänyt tarjouksia samoin speksein. Olen järkyttynt hinnoista. Paikalleen asennettuna hinnat pyörii monen kuluttajan kolmen kuukauden palkan verran.
Otan vastaan mielellään vinkkejä edullisemmasta ratkaisusta. (En halua peltitakkaa, enkä ole teesi-miehiä)
Kohtuu hintainen takka mökille
12
334
Vastaukset
- Santeri3
Alle kolmen tonnin ei saa minkäänlaista varaavaa paikalleen asennettuna.
Kaminat ovat edullisempia,mutta niitähän et halua,eikä ne olekaan varaavia. - rakentaja1
Jos kovasti tinkaat, niin tuon Harmajan voisi saada melko edullisesti: http://www.tulikivi.fi/tuotteet/pikalammittajat. Lähtee ainakin reilusti alle kolmen tonnin asennettuna.
- ahjo
alk. 1750 www.uniikkiuunit.fi
- Viro?
Köytyykö Virosta takkafirmoja?
- löytyy
Viro? kirjoitti:
Köytyykö Virosta takkafirmoja?
Eiköhän virossakin takkoja asennella taloihin.
- s-takka
Kodin terrasta tai agrimarketista S-takka.
Me kun ostettiin, oli tarjouksessa 995,- ja otettiin siihen pari lisävarvia korkeutta lisää.
http://www.linnatuli.com/assets/files/tulisijaesite/s-takka_4siv_f.pdf- s s
Ei tainnu sisältää asennusta?
- s-takka
s s kirjoitti:
Ei tainnu sisältää asennusta?
Ladottavat elementit, jotka asensin itse ja rappasin pinnan, ohjeet tulee mukana.
Saa sen takan toki asennettunakin, ja asennuksesta saa toki kotitalousvähennyksen.
Asennettunakin tuo varmaan on kyllä sieltä suomen halvimmasta päästä, ja ihan hyvä on ollut. - Harkkoja vailla
s-takka kirjoitti:
Ladottavat elementit, jotka asensin itse ja rappasin pinnan, ohjeet tulee mukana.
Saa sen takan toki asennettunakin, ja asennuksesta saa toki kotitalousvähennyksen.
Asennettunakin tuo varmaan on kyllä sieltä suomen halvimmasta päästä, ja ihan hyvä on ollut.Mistä voi ostaa pelkkiä valumassaharkkoja? Tai kuka valmistaa?
- sesiitäjoo
Kun asennat sinne avotakkaan takkasydämmen, linkin tapaisen, saat justiinsa puolivaraavan takan, mitä halusitkin.
http://tulituote.com/tuotteet/takkasydamet/avotakan_takkasydamet/inserto_50/- Teeppäittereilusti
Varaava takka on ihan älyttömän helppo muurata itsekkin. Netisä löytyy ihan tiili kerrallaan ohjeet. Mittailee ja käyttää vatupassia niin ei mene pieleen. Tulipesään tulitiilet ja aukkojen ylitykseen betonielementit voi valaa vaikka keittiön lattialla.
Kun itse tekee, ei saa siistiä, mutta siitäkin selviää kun tasoittaa yli ja laittaa vaikka hiertopinnoitteen.
Jos ihan vetää nollabudjetilla tiiletkin saa ilmaiseksi kun kyttää jotain purkutyömaata.
Alle 500 pitäisi päästä.
- Teukkanen
Mikset laita tarjouspyyntöä firmasatama.fi sivuston kautta? Itse kilpailutin kattoremontin ja sain tosi paljon tarjouksia yrittäjiltä sitä kautta ja yksi yritys sitten valittiinkin sitä kautta. Eihän se sido sua vielä mihinkään jos yrittäjiä käy paikan päällä arvioimassa ja tekemässä tarjousta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050