Käytän hajuvetenä Créme Anzélon Paramutti-luonnontuoksua. Se tuoksahtaa pääasiassa miedosti karviaismarjalle sisältäen vivahteita kuoritusta appelsiinista. Hinta on 100 millilitralle 5500 euroa. Ostin sen Roomasta viime kuussa Sántina DeTutin eksoottisten hajuvesien myymälästä. Vaimoni mielestä tuoksu ei vedä vertoja Réne Ternalén Gren Sadelle. Mitä mieltä olette tästä? Eikö Crémen tuoksujen pitäisi olla niitä parhaita?
Tuoksun hekumaa
3
113
Vastaukset
- So wonderful it is still
Niin, asiaa on vaikea arvioida koska en ole päässyt itse eroon tuoksusta jonka sain kokea viime vuonna ollessani Milanossa serkkuni äidin sukutapaamisessa kuuluisassa Milanolaisessa ravintolassa Sé Dévoussa. Ohitseni kulki komea mies joka tuoksui vahvasti Koskenkorvalle. Käytän nykyään samaa hajuvettä päivittäin. Avé Koskenkorva!
- Kiurutuiru-laardipeppu
Oi tuoksujen fantasiaa! Minun mielituoksuni on aina ollut ja tulee olemaan Tärpätti ja Tolu alá Finnish Chemistry Industry! I am so happy and horny so I will be your sex-machine of your dreams! Kikikiki!
- Erikeeper-imaisu
Kiurutuiru-laardipeppu kirjoitti:
Oi tuoksujen fantasiaa! Minun mielituoksuni on aina ollut ja tulee olemaan Tärpätti ja Tolu alá Finnish Chemistry Industry! I am so happy and horny so I will be your sex-machine of your dreams! Kikikiki!
Haistelen liimaa. Olen liimanhaistelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305800- 345303
- 293004
- 342444
- 372108
- 152068
- 361952
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons371634