Miten itse olen onnistunut välttämään seksiä kaikissa muodoissa

sacharias

-en ole uskoontuloni jälkeen mennyt mihinkään paikkaan missä voi joutua Raamatun varoittaman silmän viettelyksen kohteeksi yli 4 vuoteen - en siis esim. uimarannalekaan. Poikkeus oli kun v. 2011 Ruotsista tulleet sukulaiset halusivat elokuvan jälkeen oluelle ja tarjota minullekin niin join sen yhden oluen (onneksi ei ollut silmän viettelyksille altistavia naisia asiakaskunnassa - ja selvänä oli painostavaa kuunnella humalaisten juttuja)

-sperma poistuu normaalia tietä virtsan mukana - mutta siittiöiden määrä aiheuttaa muutaman kerran vuodessa fysiologisen tarpeen omavoimaiseen tyhjentämiseen eli Raamatun varoittamaan käden viettelykseen; tällöin olen viimeiset 4 vuotta ryhtynyt lukemaan teologista kirjallisuutta jolloin tarve menee ohi

Raamattu painottaa, että silmän, jalan ja käden viettelys on synneistä se ainoa, joka johtaa helvettiin. Yht'aikainen silmän, jalan ja käden viettelys voi liittyä vain ja ainoastaan heteroavioliiton ulkopuolisen seksin harjoittamiseen kaikissa sen muodoissaan. Raamattu painottaa, että jos vilkaiset esim. vähäpukeista naista olet syyllistynyt prostituutioon.

Jos ihminen ei pysty muuntautumaan täydellisesti aseksuaaliksi (liha on liian heikko)hän saattaa teologian lisäksi tarvita lääkeapua (kemiallinen kastraatio) ja terapiaa (pitäisi perustaa AA-ryhmiä vastaavat Antiseksiryhmät, joissa tavoitteena on olla "päivä kerrallaan" ilman ajatustakaan seksistä)

0

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        42
        7205
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        32
        4018
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        54
        3523
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        42
        3020
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2776
      6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2248
      7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        16
        2226
      8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        47
        2207
      9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        41
        2193
      10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        45