Kannattaa katsoa

Mietteissäni

Tämä ohjelma on suomeksi tekstitetty.
Doug Batchelor analyzes popes message to protestants [FINNISH SUBTITLES]
www.youtube.com
Doug Batchelor analyzes popes message to protestants and how it fulfills a prophecy. Subtitles may seem very random time to time, various reasons included.. Sometimes I was very tired.

Mielenkiintoinen tapahtuma on Tony Palmerin äkillinen kuolema 20.7. 2014. Joskus Jumalan johdatus on eri kuin odotamme. Olisin luullut, että hänellä on vielä vuosia edessään näin tärkeää tehtävää suorittamassa. Toisin kävi.

11

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha yritys

Tuopa vasta on typerää farisealaisuutta. Kyllä ihmisiä kuolee ja vammautuu moottoripyöräonnettomuuksissa, ihan kymmenittäin joka päivä.

Iloisilla sydämenkristityillä on varaa rakastaa muitakin kuin oman pikku adventtikirkon ihmisiä!

Tuon jälkeen tapahtui vielä paljon suurempi asia, kun helluntailaisten kattojärjestön maailmanjohtaja pyysi anteeksi katolilaisilta:

http://en.radiovaticana.va/news/2014/07/30/wea_hails_popes_caserta_visit_and_apologises_to_catholics/1103673

Eiköhän avarreta omaa sydäntämme. Miksi hyvät välit kristittyjen välillä on noin karvas pala sinulle? Mietihän sitä. Kristuksen sovituskuoleman armosta me kuitenkin kaikki olemme riippuvaisia.

• Kristuksen oma

Minä ainakin kannatan kaikkien kristittyjen välistä ystävyyttä.

Ei ole oikein levittää höpöjuttuja toisista.

• Jeesuksen seuraajat eivät avarra sydäntään katoliseen kirkkoon päin. Pikkusormensa antajat joutuvat lopun ajan totaaliseen eksytykseen uuden ajan yhtenäisen uskon ja kirkon kautta. Siitä sitten on mahdoton enää räpistellä eroon, kun valhe valkenee.

• kerettiläinen

>>>Jeesuksen seuraajat eivät avarra sydäntään katoliseen kirkkoon päin. Pikkusormensa antajat joutuvat lopun ajan totaaliseen eksytykseen uuden ajan yhtenäisen uskon ja kirkon kautta. Siitä sitten on mahdoton enää räpistellä eroon, kun valhe valkenee.

• Pasi Toivonen

>>Jeesuksen seuraajat eivät avarra sydäntään katoliseen kirkkoon päin. >>

Menen tänä iltana helluntailaisten rukoushuoneelle rukoilemaan ja otan ruusukon mukaan. Revi siitä.

• kerettiläinen

• jotain tolkkua

• En revi

E'

• kerettiläinen
        jotain tolkkua kirjoitti:

Ja taas Petri tietää niin varmasti. Kuka vain jaksaa uskoa hänen salaliittoteorioihinsa...

>>>Ja taas Petri tietää niin varmasti. Kuka vain jaksaa uskoa hänen salaliittoteorioihinsa... >
        "Yhtenä jesuiittaveljestön tehtävänä oli alun perin >protestanttisen uskon leviämisen estäminenvastauskonpuhdistuksen< hyväksi. Tähän tarkoitukseen keinoiksi valittiin koulut ja diplomatia.[6] >Lähtökohta näkyy jesuiittojen toiminnassa tänäkin päivänä."

• Pasi Toivonen

>>Katolisen kirkon uskollinen jesuiitta-armeija tekee myyräntyötään eri kirkkokuntien ja lahkojen sisällä.>>

Minä siis olen jesuiitta?

• kerettiläinen

>>>Minä siis olen jesuiitta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe