Asensin itselleni xp pro:hon iis:n ja laitoin ODBC:hen tietokannan, jota asp-sivuni käyttää, mutta en nyt saa toimimaan asp-sivujani. Joten tietäiskö joku missä vika? Mulla loppuu jo ymmärrys, koska kaikki pitäisi olla oikein laitettu mut silti ei asp-sivut toimi. Mulla on muutama html-sivu samassa projektissa ja ne toimivat, mutta asp-sivut ei toimi. Auttakaa...
asp:ssä ongelmia
2
356
Vastaukset
- joku vain
Sorry ilman selvännäkijäkykyjä ei onnistu :)
Sanosit ees mitä se herjaa? Mielellään esimerkkiä kanssa kehiin koodista. - sarppa
Se herjaa seuraavaa, kun yritän index.html sivulta kurssit.asp sivulle
Sivua ei voi näyttää
Pyytämälläsi sivulla on ohjelma, joka ei toimi ongelmitta, ja sivua ei voi näyttää.
Yritä seuraavaa:
Avaa sivuston localhost kotisivu ja etsi sieltä linkkejä haluamiisi tietoihin.
Valitse Päivitä tai yritä myöhemmin uudelleen.
HTTP 403.1 Forbidden: Execute Access Forbidden
Internet Information Services
Teknisiä tietoja (järjestelmänvalvojille)
Taustatietoja:
Olet yrittänyt suorittaa CGI-, ISAPI- tai muun suoritettavissa olevan ohjelman kansiosta, joka ei salli ohjelmien suorittamista.
Ja tässä on sen mun kurssit.asp sivun alkua
Kurssit luettelo
....
Toivottavasti vähän selventi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174