Asensin itselleni xp pro:hon iis:n ja laitoin ODBC:hen tietokannan, jota asp-sivuni käyttää, mutta en nyt saa toimimaan asp-sivujani. Joten tietäiskö joku missä vika? Mulla loppuu jo ymmärrys, koska kaikki pitäisi olla oikein laitettu mut silti ei asp-sivut toimi. Mulla on muutama html-sivu samassa projektissa ja ne toimivat, mutta asp-sivut ei toimi. Auttakaa...
asp:ssä ongelmia
2
345
Vastaukset
- joku vain
Sorry ilman selvännäkijäkykyjä ei onnistu :)
Sanosit ees mitä se herjaa? Mielellään esimerkkiä kanssa kehiin koodista. - sarppa
Se herjaa seuraavaa, kun yritän index.html sivulta kurssit.asp sivulle
Sivua ei voi näyttää
Pyytämälläsi sivulla on ohjelma, joka ei toimi ongelmitta, ja sivua ei voi näyttää.
Yritä seuraavaa:
Avaa sivuston localhost kotisivu ja etsi sieltä linkkejä haluamiisi tietoihin.
Valitse Päivitä tai yritä myöhemmin uudelleen.
HTTP 403.1 Forbidden: Execute Access Forbidden
Internet Information Services
Teknisiä tietoja (järjestelmänvalvojille)
Taustatietoja:
Olet yrittänyt suorittaa CGI-, ISAPI- tai muun suoritettavissa olevan ohjelman kansiosta, joka ei salli ohjelmien suorittamista.
Ja tässä on sen mun kurssit.asp sivun alkua
Kurssit luettelo
....
Toivottavasti vähän selventi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748