Onko tämä Helsingissä (Pasila) sijaitseva mediatalo tuttu kellekkään? Olen huomannut että heillä on jatkuvasti haku päällä myyntitehtäviin eri nimikkeillä - yleensä vaihtuvien rekryfirmojen kautta. Työn kuvat vaikuttavat aina hyvin samanlaisilta vaikka nimikkeet on eri.
Ovat hakeneet nimikkeillä ilmoituskonsultti, myynnin osaaja, projektikonsultti… Emporen, Assidun ja Temp-Teamin kautta ainakin ollut hakuja lyhyellä aika välillä.
Olen alkanut miettimään että onko joku ihan huuhaa paikka jos kerran henkilöstön vaihtuvuus on noin iso että koko ajan haku - onko kellään kokemusta ko paikasta?
JS Suomi - jatkuva haku?
Ihmettelijä9
3
916
Vastaukset
- Bogart
Lienee eri tehtäviä myynnissä. Alalle taitaa tyypillisesti kuulua iso vaihtuvuus, kun nuorista ihmisistä on vielä kyse.
- Tympiintynyt
Empore ei vastaa hakijoille mitään, joten on turhauttavaa hakea sieltä töitä.
Olen laittanut useamman hakemuksen Emporelle, vastauksia 0 kpl. - Anonyymi
Aivan järkky paikka. https://keskustelu.suomi24.fi/t/10736480/js-suomi-oy---tunnetteko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102