18-vuotias, joka on juuri saanut työpaikan, palkka vain muutaman satasen suurempi kuin vuokra (saisin asumistukea, ja olen tottunut elämään halvalla). Ei lemmikkejä, luottohäiriöitä, en tupakoi, melua jne. Vuokraisiko kukaan minulle?
Vai pitäisikö olla mieluummin 25-vuotias nainen, jolla pari tuhatta euroa isompi palkka kuin vuokra, ja työsuhteessa ollut vuosia?
Saako tällainen henkilö asuntoa yksityiseltä?
3
253
Vastaukset
- Asukashalukas
Ja olen siis miespuolinen.
- sdfgfdshgfshgfdhdfhd
Jos olet rehellinen itsellesi niin vuokran jälkeen esim. 300e eläminen on aika tiukkaa. Toisinsanoen sinulla ei olisi varaa mihinkään ylimääräiseen. Edes vaatteitakaan et juurikaan pysty uusimaan kun rahat niin tiukoilla. Jäisit aina kaikesta kivasta ulkopuolelle kun kaverisi lähtisivät bailaamaan tai vain muuten vain pussikaljalle.
Olet juuri sitä riskiryhmää josta tilastot varoittavat:
http://www.mtv.fi/jokakoti/minisaitit/artikkeli.shtml/2012/09/1609146?asuminen/vuokraasuminen - lennummm
miksipäs ei. olet kuiteskin työssä ja luttotiedot kunnossa.
Pukeudu siististi vuokra asunto esittelyyn. Laita tumman sininen paita. se on luottamuksen väri.
minä ostin uudet vaatteet vuokra asunto näytölle koska olin niin paniikissa et en saa asuntoa työttömänä, mut sain sen :)
tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048