Muutin tähän asuntoon noin parisen vuotta sitten ja huomasin, että lattialla kipittelee pari vyöihrakuoriaista. Vuoden mittaan kuoriaisia on esiintynyt hieman useammin, toukkia sitäkin enemmän. Raidilla leikkiminen auttoi toukkiin sen verran, että en ole löytänyt niitä enää mistään.
Parin viikon aikana olen kärsinyt henkisesti, fyysisesti ja kaikella mahdollisella tavalla vaatekoiden takia. Tänään olen tappanut noin 32 vittuperkelettä ja loppua ei näy. Olen käynyt vaatehuoneet läpi, imuroinut joka rakosen ja suihkinut hyönteismyrkkyä, raidia ja vaihteen vuoksi lisää eri myrkkyjä.
Naapureilla ei näyttäisi olevan samaa ongelmaa (ainakaan eivät ole marisseet mitään kun olen kysynyt)
Asun kerrostalossa.
Vaatekoit riesana
Vaatekoin uhri
3
121
Vastaukset
- Aloitusposti
Asun siis yksiössä joten helppo käydä joka nurkka läpi.
- Mona-Miriaana
Kokeileppa tuota: Kanelia
Se kun karkoittaa muurahaisetkin, niin .....ja on halpaakin kukkarolle. - nainen5
Onkohan ne nyt vaatekoita, eihän niitä nykyään edes oikeastaan näy missään. Ennenvanhaan talvivaatteita ei pesty ennen säilöönpanoa, niin sen takia koit viihtyivät. Koi siis tykkää ns. likaisista vaatteista, hienhajuisista villapaidoista jne. Vaatekoi ei viihdy puhtaissa vaatteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058