Joskus Enkelit ilmaisevat läsnäolonsa pilviin muodostuvissa kuvioissa. Olen itsekin todistanut erästä ilmiötä vuosia sitten, eikä epäilykselle jäänyt sijaa.
Usein valokuvat enkelipilvistä ovat melko epämääräisiä ja tulkinnanvaraisia, mutta seuraava valokuva - jos se on aito - on mielestäni jo aika vakuuttava:
http://tyronegarcia.com/2012/10/16/angels-in-the-sky/
Enkelit taivaalla
gdgfddfg
3
181
Vastaukset
- Tämä on testi
Jos tuolle löytyy tukea Raamatusta, voin sen uskoa. Jos ei löydy, niin totean hölynpölyksi.
- kokemus +
Olen itsekin nähnyt enkelikuvion taivaalla ja olin tulossa leikkauksesta kotia ja matka kesti taksilla 2.5 h..Pyysin rukouksessani että kotimatka menisi hyvin kun olin kipeä ja toipilas..Matka sujui hyvin ja kuski oli huolehtivaien ja kiitin luojaani kun pääsin turvallisesti kotia.
- <3<3ihanlovena<3<3
Voi tätä RAKKAUTTA, ihanaa, Uuh ! uu uh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204