Näin eilen Ass-Crossin

Ass-Sex 4

Kyllä vaan ja ihka ensimmäistä kertaa elämässäni. Oli valkoinen, eikä sellainen oksettavan vihreä kuten lehtien kuvissa. Näytti olevan "kaikki pito" -mallia. Liikennevaloista singahti liikkeelle kuin etana marathonille.

Kansako tietää, vai mikä on kun ei Sukizuki käy kaupaksi?

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junttien juntti

Sulle paukapäällehän tuo ass sex on tuttua jo lapsuudesta. Vieläkö ihmettelet, kun et pysty pidättämään, vaan lämpimät singahtaa housuun, eli ei ole "kaikki pito" , vaan kaikki housuun. Täälä kemijärven mettässä ei ass seksiä harrasteta miästen kesken, vaan jynkytethään naista niin maan perskuleesti ensin ykköseen, sitta kakkoseen ja sitta suuhu. rapula on kova,pesulla en oo käynä kahteen viikkuun, keskiviikkona lämpee sauna,se on varmaa. tämä eenokki ajaa susukilla ja talossa on rossi pohja, ei oo muavija.

• rossi vanhus

"Kansako tietää, vai mikä on kun ei Sukizuki käy kaupaksi"

Kukaan kansalainen ei ole ikinä väittänyt, että Suzuki kävivi hyvin kaupaksi, eikä kukaan suzukin harvoista ostajistakaan, eikä tämän palstan kirjoittajistakaan moista väitä. Edes maahantuojakaan ei ole moista väittänyt, ainoastaan se on asettanut hieman optimistisen myyntitavoitteen s crossille. Suuri osa suzukin ostajista pitää pientä myynti määrää yhtenä hankinnan perusteena.

"Liikennevaloista singahti liikkeelle kuin etana marathonille"

Eli sinulla on varmuus, että kyseinen auto käytti valoista lähtöön kaiken voimavaransa? Minä näin kesällä Vantaalla liikennevaloista kiihdyttävän Audi RS 8:in ja todella huonosti lähti liikkeelle, liekö ollut muovipohjassa vika? Kyseisessä ritsassa, kun on ihan oikeesti pohjalevy muovia.

• 6+15

Suzukia todellakin myydään suomessa kohtuullisen vähän. Mutta itselleni siitä ei ole mitään haittaa.

Hyvä vaan että kaikki eivät ajele suomessa suzukeilla, vaan tiemme täyttävät skodat, volkkarit ja toyotat.

• lohy ty

Miksi sua häiritsee Suzun alhaiset myyntiluvut tai suorituskyky? kerro ihmeessä. Uskon, että uuden Suzukin ostajista valta osa on minun tavoin yli 50 vuotiaita käteisasiakkaita ja voisimme yhtä hyvin ostaa käteisvarannoillamme muunkin merkkisen auton, niin haluessamme. Minä ainakin tiesin tasan tarkkaan nykyistä Suzukia hankkiessani, ettei kyseessä ole hyvin myyvä ja suorituskykyinen merkki ja malli, silti ostin ja olen erittäin tyytyväinen.
      Noissa sun jatkuvissa kirjoituksissasi täällä paistaa katkeruus ja kateus.

• geevee vm 06

Kyllä nelikymppisetkin suzukilla ajelevat!Hyvä ja luotettava merkki,minulla sentään 8vuoden kokemus merkistä!Jimny ja nyt Grandvitara menossa!ajan grandella vielä pitkään ja hyvin menee pahoistakin paikoista.Hirvijahtia ja mutaikkoja odotellessa?

• Neljäx4

Suzuki on hyvä auto. Itse ostan seuraavaksi swift 4x4 . On hiton hauska peli ja näppärä käyttööni.ei ole muita samalla viivalla eli ei ole edes kilpailijaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5427
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      563
      1983
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      983
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe