naiskiekkoilu ?

jxijss

Mä oon ruvennu miettimää, että mikä tätä jääkiekko harrastusta vaivaa... jokainen lajin seuraaja tietää sen kalleuden ja se on myös esteenä mun jääkiekon pelaamiselle. Aikoinaan lähdin yrittää saamaan tukea tähän, mutta musta tuntuu, että ainakun sanoi olevansa tyttö/nainen niin kukaan ei enään vastannut. Miksi se on näin ? Eikö tää maa halua kehittää naiskiekkoilua tosissaan vai onko poikien/miesten yhtä vaikeaa saada tukea jääkiekon harrastamiseen ?

7

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääkiekkotyttö

Riippuu varmaan missäpäin haluaa harrastaa. Isommilla paikkakunnilla paremmat mahollisuudet.

• KraftWerkki

Tilanne varmaan vaihtelee hyvin paljon paikkakunnasta ja alueesta riippuen. En tiedä onko edes SM-sarjassa pelaajia joiden ei tarvitse maksaa harrastuksestaan? Ehkä jotkut "niminaiset" pelaavat ilmaiseksi mutta tuskin missään seuraassa kaikki saavat pelata ilmaiseksi.
      Sponsoreita on tänäpäivänä todella vaikeata saada ja rahankyselijöitä on paljon. Suhteita täytyy olla jos rahaa meinaa saada. Tosiasiahan on ettei sponsorit juurikaan ainakaan mainoksella peliasussa saa näkyvyyttä, kyse on enemmän "hyväntekeväisyydestä". Vaikeaa se on poika- ja miesjoukkueidenkin saada tukea.

• HPK,ja Ilves tällä kaudella niin ettei pelaajat maksa

• BenGee

Onhan se selvä ettei sponsorit juuri innostu jos naisten otteluissa 100 katsojaa on jo iso määrä!

• Tosion.

Yli 50% naispelaajista on lesboja.

• homo olen

Entä sitten? Liittyykö jääkiekkoon yhtään enenpää kuin se että yli 50 % mieskikkoilijoista on homoja?

• please

Kuinka kehtaat ? Jos joku tyttö pelaa jääkiekkoa, niin tarkottaako Se mielestäsi että on automaattisesti lesbo? Mitä väliä muutenkaan sillä on?! Oliko asiasi niin tärkeä että piti tänne tulla kertomaan? Oletko tehnyt oikein tutkimuksen, ketkä ovat lesboja? Taidat itse olla lesbo, kun niin hyvin tiedät;)! Siellä taas joku katkera nainen marisee, kun itse ei ole tätä mahtavaa lajia aloittanut..hah:D tiedoksesi että 2000 luvulla ketään EI enää liikuta se, että oletko lesbo, bii vai homo. Paluu maanpinnalle..sääliksi käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe