Ostin Finnairin lipun Bangkokista. Jouduin perumaan lennon, ja lipuussa oli "peruutusturva". Matkatoimisto Bangkokissa sanoi että he odottavat palautusta paikalliselta Finnairilta. On kulunut yli 6 kuukautta ja asia ei ole edennyt. Ainoa tapa ottaa yhteyttä Finnairiin on heidän sivustolla oleva asiakaspalaute. Otin sinne yhteyttä kuukausi sitten. Sieltä tuli vain tieot että asia on käsitelty. Saadakseni enemmän tietoa minun kuuluisi soittaa Customer Support numeroon (3,15€ paik puh maks). No, soitin sinne ja tuli ilmi että se olikin vain myyntipalvelu, eikä siellä osattu vastata siihen että missä mun rahat viipyy. Osasivat vain neuvoa että kirjoittaisin taas uudestaan asiakaspalautetta sivuston kautta.
Voitko kukaan neuvoa, onko minulla muita/nopeampia vaihtoehtoja kun kuluttajaviranomainen?
Finnairin palvelu
1
215
Vastaukset
- Saattaisi toimia...
Aikoinaan koin tulleeni täysin petetyksi suuren vakuutusyhtiön toimesta ja asian hoito ei kiinnostanut lainkaan siitä vastuussa olevia henkilöitä, joten pyysin puhelimella keskusta yhdistämään pääjohtajalle. En tietenkään tavoittanut pääjohtajaa, mutta hänen sihteerinsä tavoitin, joka tiedusteli asiaani ja kerroin asiani pääpiirteittäin, että olisin halunnut keskustella tästä pääjohtajan kanssa.
En tiedä mitä tämän puhelun jälkeen tapahtui, mutta kului 15minuuttia, kun asia alkoi korjaantumaan toivottuun suuntaan ja minuun otti yhteyttä hyvin nöyrä henkilö, jonka vastulla asian hoito oli ollutkin.
Jospa toimisit samoin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980