Härski muoti-ilmiö (hennesmaukka-lindex-ginatrigot tm..), kun hiukan "mäkkiruoalla" itsensä tursauttaneet naiset vetävät jalkaan makkarankuorenkireät leggarit / farkut. Näitä "hyvinsyöneitä" kumileggarinaisia näkyy Mikkelin keskustassa pilvin pimein..Huonolta näyttää, kun kaikki tursuaa kireiden ja ihoa nuolevien leggareiden takia. Ja ikäryhmä on 25-30 kymppiset naiset.. Haloo ja iso pleace...pukeutukaa asiallisemmin.
Alle 30vee XL-naiset ja legginsit
iso tomppa
3
163
Vastaukset
Minun mielestä ne näyttää hyvältä. Jatkakaa samaan malliin.
Legginsit on hyvä asuste, kunhan peppua ei peitetä liilan pitkällä paidalla tai takilla :)- BMV K 1600GTL
miettikää jätkät kun tuollanen Lotina nousis satulaa.Siinä olis iskarit koetuksella isommassaki pyörässä. sen kun vielä näkis mite se vetää ne housusa jalkoihisa. monta tuntia kiskoo . siitä ku joku tekis youtubeen videon. aika pikasee olis hitti. :D
- Dina2
Huh, onneks mä oon jo 31v!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606