Arkimeikki

arkimeikkigallup

Näitä keskusteluja on ollut varmaan tosi monia, mutta kiinnostaisi tietää mitä tuotteita käytätte arkimeikissänne, ikäsi sekä kauanko laittautumisesi kestää.

Itse olen 20v, arkimeikkiin kuuluu silmänaluspeitevoide, meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, kulmakynä, eyelineri sekä ripsiväri. Aikaa kuluu yleensä 15min, pidempään jos yritän tehdä näyttäviä "kissarajauksia". Yleensä kyllä "pidennän" vain rajausta hiukan, eli en jätä sitä tönkösti kesken, jolloin silmät näyttää pienemmiltä :)

4

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhhtrhtr

Ripsiväri, taitan ripset taivuttimella jos ehdin, peitepuikko näpyille, kulmakynä.
      Joskus harvoin meikkivoide :D täytyisi alkaa laittamaan useammin mutta herään aina 5:00 niin en jaksa :DD mulla luonnostaan pitkänomaiset vihreät silmät ja kiva hymy niin niihin varmaan kiinnittyy huomio niin en tarvi meikkii niin paljon vaikka kyllä musta varmaan sais ihan nätin meikattuna

• fhhtrhtr

ainiin ja täytän nyt syksyllä 21v!

• fhhtrhtr
        fhhtrhtr kirjoitti:

ainiin ja täytän nyt syksyllä 21v!

AINIIN! Ja kestää n.5min :D tai alle

• 18v.tyttö

Peitevoide silmänalusille ja punoituksille ihossa jos löytyy, irtopuuterit, kulmakynä ja geeliä vai mitä lie vahaa se on joka pitää karvat kuosissa, silmät rajaan ripsien alta enkä luomen päältä. Ripset näyttää tuuheammilta juuresta. Ripsiväri, aurinkopuuteri sillointällöin naamaa hoikentamaan ja huulipuna koska omat huulet sattuu olemaan varsinkin talvisaikaan erityisen kalpeat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe