Mökkimme pihalla on alkanut säännöllisesti käymään supikoiria. Jo viime syksynä niitä näin. Miten on, onko supi tuholainen, joka pitäisi saada luonnosta pois ?
Minun metsästyskortti on mennyt vuosikymmeniä sitten vanhaksi; saanko omalla maallani loukuttaa supikoirat ?
Minua ei nuo elukat ole toistaiseksi mitenkään haitannut, mutta miten lie muiden lintujen ja eläimien kanssa.
Supikoiria mökillä
5
216
Vastaukset
- tapa pois
jos pääsee sikiämään siellä on pian supiyhdyskunta, joka tappaa tulevaisuudessa kaikki lintupoikueet.
- ecr
Tarvitsee se supikoirakin syödäkseen. muuten aika harmiton lyllertäjä. Metsästäjät vihaa koska supi syö heidän riistaa. Itsekin metsästäjä mutta en vihaa supia koska nälkä se silläkin on ja annan olla supien rauhassa kuten paljon muunkin, enimmäkseen istun kannolla ja kuuntelen luontoa, syksyisin nappaan yhden teeren ja teen siitä kastikkeen, eipähän joudu kanahaukan kynsiin.
- "heidän riistaa"
ovatko linnut sinun örvelön mielestä vain "riistaa". eiköhän niillä ole samanlainen oikeus olla olemassa kuin sinullakin turjakkeella, sinun ihanat supisi eivät ajattele vaan tukkivat turpaansa kun kiinni saavat
- severisti
Supikoiran liha on erinomaista potenssilääkettä. Se myös parantaa tunnetusti kaikki syöpätyypit. Semmoinen aarre meillä on!
Supin lihaa myymällä ympäri maailmaa Suomen talous nousee 45 asteen kulmassa kohti taivahia!
Pankaas pyssyt paukkumaan ja loukut vireeseen! - Pekka Kangas
Osta kanu-loukku: suosittelen
http://mpkduuni.fi/service5.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758