Jonin kaltaiset ihmiset ovat täysin turhia tässä maailmassa.
Joni on turha ihminen.
7
161
Vastaukset
- sählämi
Eivät tosiaan ole! Joni on suloinen ja kiltti, mikä lie sinä olet ?
- Faktaheikki-12282288
Sulla on näköjään vaikeuksia hyväksyä joitain tosiasioita.
- Faktaheikki-12282288
sählämille siis tuo vastaus.
- jatta4
En ole uskovainen sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta sen uskon, että kaikki me ollaan yhdenvertaisia tänne syntyessämme. Uskon myös, että ihmisen hyvyyden määrittää se, kuinka hyvin me kohtelemme muita ihmisiä. Joni on mielestäni suloinen mutta pitää muistaa, että hän on myös kovin nuori, joten joskus voi ylilyöntejä sattua kuten muillekin ikäisilleen. Minä pidän Jonista paljon.
- ohoh
Joni on mahtava, ei mikään mielistelijä, mutta tosi viihdyttävä .
Tämä aikuisten miesten leikkikenttä on muuten sitä vittua ja muuta manaamistä,Jarno on järkyttävä meuhkaaja. - F-Heikki
Totta on että joni on turha ihminen tässä maailmassa. Maailma ei tarvitse jonia mihinkään, joten joni on turha. Olkaa mitä mieltä olette mutta tämä on fakta.
Mihinkäs Heikki kuvittelet maailman tarvitsevan sinua tai kaveriasi tai serkkuasi jne? Lähes kaikki maailman ihmiset ovat lopulta turhia. Vain muutama poikkeusyksilö kustakin ikäluokasta tekee jotain sellaista, jolla ihan oikeasti on merkitystä.
Yleensä ihmisillä on merkitystä vain omalle suppealle lähipiirilleen, ei sen enempää.
Joni saattaa olla hyvin merkityksellinen ihminen jollekin uroshomolle, jonka kanssa elää onnellisesti neitihomona. Jonilla saattaa olla yhteiskunnallista merkitystä esimerkiksi vaatekaupan myyjänä jne.
Joten: pää kiinni ääliö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875