Jokin vaivaa, mutta mikä

KristenGold

Hei!

Haluaisin tietää miten saisin selville entiset/entisen elämäni salat. Monta kertaa sisälläni on rauhaton olo ilman mitään syytä. En tiedä liittyykö tämä mitenkään entiseen elämääni, mutta toivoisin saada apua. En nää koskaan menneisyys unia vain tulevaisuus.
Paitsi tästä en ole varma:

Kuljen nais seurueessa. Olen itse vaaleahiuksinen nuori nainen jolla on vihreä hyvin vanhanaikainen mekko. Roomalais tyylinen mekko. Menemme mustilla kauniilla hevosilla.
Seurueen mustahiuksinen nainen noin 22 vuotias on korkean rakennuksun huipulla. Se rakennus muistuttaa inkojen temppeleitä, mutta ympärillä on rakennuksia Roomalais kreikkalais tyylisiä rakennuksia. Nainen tuntuu tutulta unessa. Sen jälkeen olemmekin jo toisessa ajassa
Kävelemme (samat naiset uudet mekot sileät eivätkä leveät) menemme syömään. Mustahiuksinen nainen on vieläkin tuttu. Menemme kartanon luokse (nykyaikaisen portit ja valvontakamerat) nyt päällemme ovat farkut ja pitkähihaiset napapaidat. Henkilö joka muistuttaa Justin Bieberiä tulee avaamaan portin. Mustahiuksinen nainen joka muistuttaa Selena Gomezia.. 'Justin' alkaa räppäämällä jotakin rakkaus juttua jonka jälkeen he alkavat suudella.

Tämä kaikki meni todella nopeasti. Se oli todella toden tuntuista. Kun heräsin klo.05.00 en halunnut nukkua. Olin hyvin hermostunut. Halusin nukkua, mutta jokin esti sen. En halunnut nukkua, mutta halusin. Se oli todella kamala tunne. Kuin minua revittäisiin kahteen eri suuntaan. Olin hermostunut ja raivoissani.
Minulla on vieläkin levoton olo. Kun he suutelivat olin jotenkin kateellinen. Tämä on todella outoa. En osaa kuvailla paremmin ja nyt kun ajattelen kaikki kertomani on sumeaa ja outoa.
Toivottavasti osaisitte selventää nopeasti. Oloni on vieläkin rauhattomampi.

1

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MVITmies

- -
      -- --
      ---- ----

" En nää koskaan menneisyys unia vain tulevaisuus"

Jotenkin tuo tuntu vastaukselta.

Jospa näet unessasi jonkin tulevan epämielyttän tilanteen johon mielesi valmistaa sinua.

Esim. Olettte ystäviesi kanssa lähdössä baanalle ja olette juurikin se 22 v. Olette päntänneet ja tunnette itsenne saaliiksi. Yksi ystäväsi on mielestäsi erityisen kaunis tai ehkäpä vain erillainen? Loppuillasta syömään. Hihat alkaa olla jo aika kuivat.. Tapaatte jonkin pojan/miehen johon tunnetkin vetoa ja kovaa kiinostusta. Aamuyöstä jäätkin sitten yksin ja kylläpäs riipase sytämmen pohjasta.

Siinäpä nopea läpi vetäsy. Eihän tätä kannata yksittäisenä iltanakaan miettiä, voisi olla vaikka vaan pelkoa siitä että ei tule rakastetuksi tai jotain. Mut joltakin tuolta linjoilta lähtisin miettii ite jos ois mun uni :)
      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      ---- ----
      -- --
      - -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe