Metsästyskoira sai ansionsa mukaan, röh röh

10

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihiopjuopg52khbn

Kohottakaamme kolminkertainen eläköönhuuto pyreneittenmastiffi Akille, joka taittoi suden niskan Ilomantsissa!! Vuoden paras uutinen!!

• Turhaan vedit

handuun junttieinari. Poliisin tiedotteen mukaan kyseessä on perätön huhu punaniskojen keskuudessa. Joudut valitettavasti etsimään kiihokkeesi muista uutisista :D

• sinä varmasti
        Turhaan vedit kirjoitti:

handuun junttieinari. Poliisin tiedotteen mukaan kyseessä on perätön huhu punaniskojen keskuudessa. Joudut valitettavasti etsimään kiihokkeesi muista uutisista :D

vatkaat sitten muidenkin edestä.

• Hakeudu

lääkäriin.

• rhiuvhfvuvuvionhbnqh

Sateenkaaripoitsu kirjoitti:
      "Julistan tämän päivän viralliseksi Juhlapäiväksi. Minulla on jo puku päällä ja illalla syödään juhla-ateria ruokaryyppyjen kera. Röh röh, hieno uutinen röh röh röh, aivan naminanna juttu röh, juhlien juhla röh röh rö rö röh:"

Oletkin kahluusaapasmetsästystamineinessasi kiihottuneena poikamorsiamiesi kanssa laavulla ja poikakaverisi tyhjentävät pamppujansa perääsi??

• Katsopas täältä, mikä on suunnitelma:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12497573

• vasaani?
        Susianalyytikko kirjoitti:

Katsopas täältä, mikä on suunnitelma:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12497573

Käynee 'puuhat' fasaanienkin kanssa, eläimiin sekaantuminen on laillista nykyään. Siivekkäät tarjoaa sinulle vieläpä luksusta, ne tuulettaa koko puuhan ajan.

• Mikä on

musta ja kiiltävä ja näyttää hyvältä Susianuslyylin päällä?

• pelkkä arvaus

Mustsjaska?

• Oikea vastaus

on dobermanni.
        Ehkä sieltä käytännössä useimmiten löytää kuitenkin Yön Timon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe