13.11 Phukettiin.

Lomalle<3

Muuta suomalaista nuorisoa lähössä 13.11 phukettiin finnmatkojen lennolla?

Ollaan Menossa Patong beachille ja härmäläinen illanviettoseura vois olla ihan jees, ollaan nuoria miehiä 20 & 21 v

10

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihkua5

oletteko pari vai löytyiskö tilaa 19v pojalle kaiken kivan merkeissä

• 21 v kokemuksella

eiköhän siellä taas täysi koneellinen (eläkeläisiä) tule taas.

PELIMIEHET ei phukeen matkaa, oikea meno löytyy ihan muualta

• Der Man

Itse kukin kulkekoot missä huvittaa. Olen käynyt 5 krt Patongilla ja viime vuonna 1. kerran Pattayalla.
      On Pattaya halvempi paikka, mutta en sattunut hyvään paikkaan kuin kerran ja se oli juuri viimeinen ilta;-).
      Nyt kuitenkin taas menen Phukeen kaikelta varalta marraskuun lopussa - joulukuun alku(2 vk), ettei tuu pettymystä:-D???!!.
      Niin, haluan ettei lomapaikkakunnalla olen liikaa suomalaisia yleensäkään. Muutama o ok.

• killthepedot

Thaimaaseen matkustaa vain pedofiilit noin 50-70vee yksinäiset miehet siksi en ole ikinä siellä käynnyt enkä mene.....olen kuullut ja lukenut paljon niin tiedän...Poliisin pitäisi tarkastaa kaikkien sieltä tulevien 50-70 vee miesten taustat tehdä kotiersintä ja tutkia tietsikat ja jne....varmaan joka lennolta jäisi pari kovaa pedoa kiinni...

• sairastatodella

Pelkäätkö jääväsi kiinni ja siksi et mene vai haluaisitko lähteä ja jäädä kiinni omien sairaiden fantasioiden takia. Toivot siis viranomaisten ottavan sinut kiinni kun et kykene hallitsemaan itseäsi vaikka thaimaan lämpö muuten kiinnostaisi.

• lonkero5

aika kova väite monet etsivät lämpöä ja uusia kokemuksia.Matkailijoita on monenlaisia minä en kyllä kyttää muiden tekemisiä enkä arvostele ketään kuulopuheiden perusteella.

• Maaseenpa hyvinkin

"Thaimaaseen matkustaa vain pedofiilit noin 50-70vee yksinäiset miehet"

Miten matala älykkyysosamäärä tuollaiseen päättelyyn tarvitaan? Thaimaahan ei siis koskaan mistään maasta matkusta lainkaan naisia, ja kaikki maahan saapuvat miehet ovat 50-70-vuotiaita pedofiilejä? :o)

Oma arvioni älykkyysosamäärästäsi on noin 30. Kyllä sinun todella kannattaakin jäädä kotimaaSEEN. Et pärjää ulkomailla.

• matka lähenee

2 naista,40 ja50v on menossa katalle 3 viikoksi 10.11... haetaan lämpöä,rentoutumista,bailaamistakin ym..
      nyt 6 kerta phukettiin.

• soittele heti

No pojat, tässähän teille olisi sopiva pari hoitoon!

• Jiihhhaaa

2 nuorta 23v&23v 15.11 Phukettiin!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe