Mulla on käytössä openoffice 4.1.1. Yritän muotoilla sivunumerointia niin, että ensimmäisellä sivulla ei ole sivunumeroa. Yritän mennä Muotoilu > Tyylit ja muotoilu, jotta voisin sieltä valita sen Sivujen tyylit -kuvakkeen.
Ongelmana on, että en millään saa Tyylit ja muotoilu -ikkunaa auki. Se ei myöskään aukea, vaikka painaisi F11. Missä vika?
Tiedän, että oon ihan onneton tän ohjelman kanssa..
Sivunumerointi, Tyylit ja muotoilu -ikkuna ei aukea?
tuntematon3
1
102
Vastaukset
Tässä yleisohjeita:
https://help.libreoffice.org/Writer/Page_Numbers/fi
Vaikea tietää, miksei sinulla toimi, kun minulla toimii (Vista 32-bittinen).
- Onko valinta Tyylit ja muotoilu himmeänä?
- Näkyykö Sulje esikatselu -painike tekstin yläpuolella jossain? Jos näkyy, niin kannattaa napsauttaa.
- Onko sinulla kaksi näyttölaitetta? Joskus valintaikkunat avautuvat toiseen näyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456