Hei! Kaipaan hieman lisätietoja mahdollisesti henkilöltä, joka olisi suorittanut kyseisen tutkinnon.
aion suorittaa kyseisen tutkinnon aikuisopiskeluna ja iltaisin. opiskelu tulee olemaan lähinnä käytännön työtä kokoajan ja teoriat suoritetaan kotona pääsääntöisesti itsenäisesti.
Minkälaisia käytännön työt ovat? Mitä kaikkea niihin kuuluu? ovatko siis vaikeita juttuja?
Minua kovasti kiinnostaa ja haluan alalle lähteä, mutta ennenkun kukaan alkaa taas haukkumaan tyhmäksi kun tällaista kysyy niin huolenani siis se, että olen nainen. Kuinka naiset "pärjää" alalla? Mietin lähinnä sitä kuinka koulutuksessa pärjää ja ovatko opittavat asiat hirmu vaikeita. Aletaanko kaikki ihan helpolla ensin? Ja sitten siirrytään vaikeampiin juttuihin?
Olisin niin kiitollinen jos joku voisi vastata ja valaista hieman minua!
rakennusalan perustutkinto
hakoteillä
2
243
Vastaukset
- Lukenut varmasti?
https://www.jakk.fi/sivusto.asp?R=833&L=
Naiset ainakin meidän työmaalla ovat olleet niitä tekijöitä ja toimeen tarttujia. Mielellään heitä palkataankin nykyään. Tsemiä ;) - ei vaike
Tekemisen halu on tärkein. Vaikeaa ei ole. Normaalijärkinen pärjää hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236