Paras loppukolmikko pojista on Roni, Rene ja Ronnie. Niiden pitää voittaa, koska ne on niin ihkuja!
Tyttöjen kolmikosta ei oo välii, koska ne äänestetään ulos ja pojat voittaa.
Loppukolmikko
12
2202
Vastaukset
- Roni
Anteeks, kuka on Roni??
- Pissis-89
Roni on se hyvännäköne. Vaikka kyl ne kaikki on tosi ihkui!
Pissis-89 kirjoitti:
Roni on se hyvännäköne. Vaikka kyl ne kaikki on tosi ihkui!
...poikien nimet? finaalissa ei ole ketään roni-nimistä jätkää. käy vaikka tarkistamassa ihastuksesi oikea nimi maikkarin sivuilta, mistä löytyy infoa kaikista finalisteista.
pojist loppu kolmikko on ari,rene ja ronnie koska ne on parhaimmat... ja tytöist on ihan sama koska en oikeen tykkää kenestäkään niistä muijist
- Pissis-89
muute oon samaa mieltä mut Arin tilalle ehdottomasti Roni :)
- helvetti
Pissis-89 kirjoitti:
muute oon samaa mieltä mut Arin tilalle ehdottomasti Roni :)
on Roni???? Ei siellä ketään sen nimistä ole.
- Mari80
pojista Ari, Ronnie ja Jackson, tytöistä Eeva-Leena, Mia ja Daniela (tai Ella). Nää ois mun mielest parhaat.
- voi, ei
Jackson on aivan surkea. Hirveä nenä nasaali hento ääni.
- ujggv
vähän ku tupuhupulupu.
jees, jees, sopii poppsstrasssinn. - blue
roni ja ronnie!! :D
Anteeksi, ei todellakaan millään pahalla mutta olihan toi hauska. - rompsu
Ronnie, Rene, Ari ja Jackson. Kai nyt siinä bändiss vois olla neljä poikaa... Pliizzzz Risto! :)
- uikkid
mites´se juho..oon ihan huh mikä ,mies!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633