Viranomaiset puhuvat sitä ja tätä hirvien lukumäärästä, mutta totuutta saa hakea jostain muusta lähteestä. Se on selvää, että jos hirviä on liian paljon, niin niitä kannattaa vähentää. Toisaalta, jos hirvikanta on yhtäkkiä romahtanut, niin pitäisi metsästää maltillisemmin.
Minä tiedän paljon riistalintujen lukumääristä, mutta osaan arvioida myöskin hirvien määrää. Minun mielestä hirvikantaa pitäisi yrittää pitää jatkuvasti sopivana. Ei liikaa eikä liian vähän hirviä. Jos on liikaa, niin sattuu onnettomuuksia ja jos on liian vähän, niin kanta uhkaa edelleen vähetä eikä silloin riittäisi metsästettävää. Tällä hetkellä hirviä on metsästettäväksi asti. Tilanne ei ole huolestuttava.
Hirvikannan säätely
3
94
Vastaukset
- R.T alkuperäinen
Mikä ongelma sulla on provosoida kirjoituksiani? Tässä uus lyhenne seuraaviin provoihisi. Tosin tyylisi paljadtaa provot. T. Alkuperäinen Ryynänen.
- 15+69
ehkä tämä toinen ryynänen yrittää viestittää tälle toiselle ryynäselle, että tämä alkuperäis kansan ryynänen kirjoittaa sellaisella tyylillä että " minä tiedän kaiken ja minun mielipiteeni on ainoa oikea. Olen kokenein "
Eli ehkä kirjoitus tyyli häiritsee tätä toista ryynästä.
näin ulkopuolisena kirjoituksia seuraillen- R.T alkuperäinen
Siis minä olen oikea Ryynäsen Topi. Eikä pelkästään tieto ole kaikki kaikessa vaan kokemuskin on erittäin tärkeätä. Nämä toimivatkin rinta rinnan tuottaen makoisaa hedelmää. Tieto ruokkii kokemusta ja kokemus ruokkii tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256