Yleisö löysi heti uudistuneen Jokerit!

Ikijokeri.

Kolme ottelua viidessä päivässä on melkoinen haaste yleisön kannalta mille tahansa seuralle ja liigalle. Kausilipun omaajat ovat tietysti jokaisessa paikalla, mutta muut tuskin katsovat kuin yhden tai korkeintaan kaksi ottelua.

Kuitenkin kolmanteen ja vielä arkiotteluun tuli yli 9 000 katsojaa, mistä Liiga- joukkueet voivat vain unelmoida viikonloppuisin.(TPS tosin veti avausotteluunsa enemmän, mutta vapaalippujen ansiosta).

Kyllä Jokerit ja hyvä lätkä kiinnostaa suomalaisa. MOT.

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.

Tuo ottelusuma on aina haaste ja kannattaisi ehkä sitä rukata vähemmäksi. Toisaalta kyse on kulujen hallinnasta. Niin tai näin, hyvä lätkä kiinnostaa aina.

• ikiroutaaaa

Ei niitä voi rukata. KHL:ssä pelisusteemi on pitkien välimatkojen vuoksi se, että on monta kotimatisa peräkkäisinä päivinä , sit monta vierasmatsia. Tää oli töllössäkin hjalliksen haastattelussa jossain urheiluruudussa

• niin.
        ikiroutaaaa kirjoitti:

Ei niitä voi rukata. KHL:ssä pelisusteemi on pitkien välimatkojen vuoksi se, että on monta kotimatisa peräkkäisinä päivinä , sit monta vierasmatsia. Tää oli töllössäkin hjalliksen haastattelussa jossain urheiluruudussa

Onhan se sama tilanne NHL:ssäkin. Mutta ainakin lähiotteluita eli oman divisioonan otteluita voisi hajottaa pidempiin aikaväleihin.

MUTTA! Eihän tuo logiikka KOTIotteluihin vaikuta. Aivan hyvin voisi järjestää, että vierasjoukkueet tulevat vähän harvemmassa ryppäässä. Minun ymmärtääkseni?

• Miksi?

Miksi lätkäfanit eivät haluaisi ja saisi katsoa mahdollisimman laadukasta lätkää?

Tätä asia en ymmärrä, kun KHL_-okereita arvostellaan??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe