Asensin sitten minäkin SP2:n pitkän jahkailun jälkeen, kun kerran sitä niin kehuttiin. VIRHE. Ensinnäkin itse asennusohjelma kaatui kolme kertaa, vasta neljännellä sain asennuksen valmiiksi, paitsi silloinkin jotkin dll-tiedostot eivät suostuneet asentumaan.
Mutta varsinainen harmi alkoi myöhemmin. Asennuksen jälkeen netinkäyttö Internet Explorerilla on ollut käytännössä mahdotonta. Esimerkiksi kun yritin päästä tänne suomi24:n keskustelualueelle, meni koko kone jumiin ja jouduin resetoimaan. Sama juttu kun yritin kirjautua iltalehti.fi:n sivuille, tai IRC-galleriaan. Monilla sivuilla kuvat eivät enää latautuneet, ja jos yritti katsoa videoklippejä, kaatui kone myöskin. Samanaikaisesti Mozilla Firefoxilla kaikki toimi kuin unelma.
Kaiken yritin säätää kuntoon, IE:n asetuksista lähtien, jopa rekisteriä yritin rukata, mutta kun ei niin ei. No, olipahan ainakin yksi hyöty: sain itseni vierotettua IE:stä, nyt käytän Firefoxia pelkästään.
Älkää hyvät ihmiset asentako SP2:sta, siitä ei tosiaankaan ole kuin pelkkää harmia.
WinXP SP2 on susi
7
1645
Vastaukset
- Harri
Tuo päivitys on turha JOS käytät palomuuria.
- SP2 koneessa
Minä asentelin parisen viikkoa sitten käyttöjärjestelmän uudestaan alusta alkaen uudella asennusrompulla, jossa on WinXP ja SP2 yhdistettynä.
Asennuksessa ei ollut mitään ongelmaa ja hyvin on toiminut koko ajan, ei ole ollut mitään ongelmia.
Ainoa ohjelma johon täytyi hakea päivitys asennuksen jälkeen on Nero6 -poltto-ohjelma.- htt
ole ollut mitään harmia sp 2:sta.minulla on sekä en että fin versiot,eikä ole ollut mitään harmia.
imuroin molemmat sp:t tietokoneen sivuilta. htt kirjoitti:
ole ollut mitään harmia sp 2:sta.minulla on sekä en että fin versiot,eikä ole ollut mitään harmia.
imuroin molemmat sp:t tietokoneen sivuilta.Sama täällä, ei mitään ongelmia ole tullut eteen. Windows Updatesta sen otin.
- toimii hyvin
Asensin SP2 päivityksen ja koneeni toimii erittäin hyvin ei edes pienimpiäkään ongelmia tullut SP2 päivityksestä.
- Zede
Minkä takia piti hakea päivitys Nerosta? Itsellä toiminut ainakin hyvin SP2:ssa.
- Seppot
Jos IE:ssä on jokin haittaohjelma???
No kumminkin, tällaiseen törmäsin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=653&posting=22000000005064228
Muita ongelmia en ole havainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131