Lahden MP- Service

16+8

Onko huuhaa putiikki vai tekeekö mitään ?

9

4048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynytpalveluun

Aika onneton paikka 4pulttia ei saatu paikalleen kauheat selitykset joka kerta ja erittäin huonoa palvelua en suosittele kenellekkään

• Ananoi

Välttkää tätä paikkaa,oikeesti.

• ensuosittele

Aivan paskaa palvelua... väärät varaosat löivät käteen ja piilovittuilua sai kaupanpäälle

• PH1963

Täysin huuhaa paja, minun pyörää ei sinne enää ajeta, kaksi kertaa jo yritetty korjata yksinkertaisen osan vaihto ja ei riitä ammattitaito.

• PH1963

No katteita ei osattu laittaa paikalleen, tee itse kaikki näiden "ammattilaisten"jälkeen ja vielä pitää huuhaa duunista maksaa.

• Jutustelija1

Eipä ole kokemusta tuosta, mutta sanoisin että vaikka itse teetätän liikkeissä huollot ja muut. Niin olisihan siinä puolensa jos tekisi itse, saisi oikein tunteella patinoida vermeensä ja tietäisi että kaikki on tehty rakkaudella niin kuin pitää.

• Jutustelija1

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

• Anonyymi

Vein tänään mönkkäri vinssin vaihtoon piti kestää noin 1.5 tuntia. Nyt kulunut kuusi tuntia eikä vielä valmis. On kuulemma niin paljon johtoja ja pultteja että kestää. Ei enään koskaan tänne.

• Anonyymi

Aivan turha narikka. Parin tunnin työssä menee päivä. Aikaahan kuluu jos ei ymmärretä mitä tehdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe