Talvitakki

Koko ehkä 46

Mistä te löydätte hyviä talvitakkeja? Viime talvena ostin Seppälästä toppatakin, joka ei paljon lämmitä ja liikkuessa hiostaa niin perhanasti. Mitä siellä pitäisi olla sisällä, ja minkälaista materiaalia pitäisi vuoren olla?

9

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääpuikko22

Takkitalo.fi

• lambit on parasta :)

Katoppa suomalaisen R-collectionin verkkokaupan valikoimaa. Siellon irrotettavalla lampaankarvavuorella olevia takkeja. Yleensä tekokuidut hiostaa ja luonnonkuidut hengittää. Esim. lampaankarvaiset kengät ei hiosta kesäkuumallakaan, kun ei jalkaan tunge tekokuitusukkaa.

• mmmmm..

Ei ole kuin vain karvareunus hupussa että virheellinen tieto.

• Vaihtoehtoja

"Toppatakit" on muotia ja sen vuoksi muotitalot tekee huonosti lämmittäviä toppatakkeja jotta niitä voidaan pitää muodinmukaisesti sisätiloissakin.

Oma lämmin talvitakkini on ostettu Tallinnasta sataman halpakaupasta. Koko on riittävä isollekin ihmiselle (huomattavasti isompi kuin kaipaamasi) ja lämmin vuori on irroitettava. Vähän lämpimämmille ilmoille on villakangastakki ja kylmille ilmoille puolipitkä paksu ja lämmin toppatakki (molemmat Elloksen Plus-kokoja). Todella koville pakkasille on kaksi karvavuoritakkia, pitkä malli ostettu Haloselta ja lyhyt Tallinnasta.

• .........

Olen ostanut Erätukusta, eivät ole ehkä juhlavaan käyttöön mutta lämpöisiä.

• 6+7
    • MIA ANNABELLA

Minä tilaan aina postimyynnistä,cellebsiltä tai ellokselta löytyy isompiakin kokoja,lisäksi istuvat hyvin!

• takkitakki

Riippuu tietysti minkälaiseen käyttöön tarvitset talvitakkia. Reippaampaan ulkoiluun ehkä riittää vähän ohuempi kuin paukkupakkasilla bussipysäkillä seisoskeluun. Hobby Hallissa on takkeja myös isoja kokoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40