Miten tappaa vampyyri?

asiallinenkutennäet

Hei. En ole aiheeseen hurahtanut ja Twilight ei ole minun ainoa versioni vampyyreista, mutta olen pitkään miettinyt miten vampyyri tapetaan. Onko olemassa mitään toisenlaisia tapoja kuin ne tyypilliset: "Isketään vaarna sen sydämeen ja katkaistaan sen kaula ja sitten vielä poltetaan se!"?

14

3063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse

Ei tartte tappaa. Kun kasvat vähän, niin tiedät saman.

• !Minä!

Ei siihen muita tapoja ole. Katso vampyyri elokuvia, ETK, eli ennen Twilightin keksimistä.

• Talsiana

Miksi haluaisit tappaa vampyyrin?

• Ootko kattonut vähän vampyyripäiväkirjoja?

• Henkilökohtaine mielipiteeni on et ne on kummia otuksii jos niitä on, mut ne on edelleen ihmisten ruumiissa, joten ne voi tappaa kuten ihmisenki voi.

• Paras tapa on tietenkin seivästää se sydän vaarnalla kuten itse sanoit. Toinen hyvä keino on altistaa vampyyri auringonvalolle. Noiden kahden pitäisi toimia vampyyriin kuin vampyyriin. Jos True Bloodia ja The Strainia on uskominen niin hopea satuttaa niitä joten erilaisia hopeaketjuja sun muuta voi käyttää hyödyksi.

• LähdeElämänTielle

Lukekaa Raamattua.
      Uskokaa evankeliumi Jeesuksesta joka vapauttaa kaikista peloista ja ajatusharhoista totuuteen ja valoon.

• Anzu95

Hei olen vampyyri ja toedoksi että vaarnan lyöminen sydämmee tappaisi kenen tahansa. Aurinko ei tapa meita kun pystymme suojautumaan aurinkon valolta.

• Remakat Ritarit animaatiosarjassa se tyhmempi ritari tuhosi vampyyrit valkosipuliröyhtäyksellä.

• Biohajoavaa

Pihalle kannattaa yöksi levitellä valkosipulijauhetta, aamulla voi sitten viedä kuolleet vampyyrinraadot kompostiin.

• Anonyymi

Mene töihin

• nrgl

Ei vampyyria voi tappaa. Ajatuskin on naurettava. Jos voisi ne tappaisivat itsensä.

• still_lolitaofyours

Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?

• Anonyymi
        still_lolitaofyours kirjoitti:

Totta. Those bloody bastards. Varsinaiset kultahuulet. Tässä draculan luettuani totean, olihan Francis Ford Coppoankin elokuva sovitus ihan kiehtova omalla tavallaan.
        Kannattaa lukaista tuota japanilaista Tokyo ghoulia, jos ei ole herkkä vatsa ja haluaa uutta näkökulmaa. En tosin itse uskonu koskaan koskevani siihen.
        Mutta ei sitten lapset, se ei sovi pienemmille.Kunhan ehdotin. Antaa näkökulmaa, mitä on olla jotain, mitä ei halua. Onhan siinä paljon turhaakin väkivaltaa, jonka jätin lukematta. Sisällössä on kuitenkin upea "entä jos sinä?" Kysymys.
        Joten..entä jos minäkin?

Hanki elämä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe