Hei, ajattelin kokeilla tätä kautta jos saisin apua. Minulle tuli äkkilähtö Dubaista Helsinkiin ja joudun lähtemään jo ensi yönä. Ostin lentolipun netin kautta ja sain maksut ym suoritettua. Nyt tarvitsisi kuitenkin saada tu e-lippu tulostettua mutta en tiedä lainkaan miten sen saa printattua. Sähköpostiini tullut varausvahvistus ja kuitti maksutapahtumasta on nyt tulostettuna, mutta saanko mm sen sekä passin avulla itse lentoliput sitten kentältä?
Huoleni on nyt siis se, että tarvitsenko jonkin näköisen lentolipun vai voinko marssia pelkästään tuon varausvahvistuksen (missä näkyy varasunumero) sekä passin kanssa kentälle ja he hoitavat asian siellä?
Pikaisia vastauksia kiitos!
Apua e-lippu ongelmien kanssa!!
Lentosählä
2
127
Vastaukset
- Ei kun kentälle
Miten sait varausvahvistuksen ja maksutositteen printattua mutta et itse lippua?. Toisaalta mitä sinä lipulla tekisit jos sinulla on varausnumero?
- 4+1
E-lippu tarkoittaa sähköistä lippua, joka on olemassa lentoyhtiön tietojärjestelmässä. Siitä tulee kuitti sähköpostiin, mutta itse lippu ei edes ole mikään paperi. Varausnumerolla, passilla tai esim. lentoyhtiön asiakaskortilla lippusi tiedot löytyvät järjestelmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687